شنبه 31 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با حضور در هاردتاک ستاره بازی خبرآنلاین به سئوالات صریح درباره کارهایش پاسخ داده است. پخش مصاحبه کامل این قسمت از ستاره بازی به زودی در خبرآنلاین.

23 سال پیش در چنین روزی، پرسپولیس با تک گل محمدحسن انصاری‌فرد المحرق بحرین را شکست داد و قهرمان جام در جام آسیا شد./ توپ

سرمربی پرسپولیس استوری جدیدی منتشر کرد.

ورزش سه نوشت: یک سناتور فرانسوی در اظهارنظری جنجالی و باورنکردنی خواستار این شد که تابعیت فرانسه و توپ طلای کریم بنزما به دلیل حمایت او از مردم غزه بازپس گرفته شود.

ویدیویی از تمرینات و حرکات سخت پسر کریس رونالدو در آکادمی النصر را ببینید.

مرتضی پورعلی‌گنجی به مصدومیت شدید خود واکنش نشان داد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد و پیگیری موضوع پرداخت غرامت فیفا به باشگاه بابت مصدومیت بازیکنان‌شان در اردوها و بازی‌های تیم ملی در دستور کار قرار گرفت.

ورزش سه نوشت: امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس در تمرینات دچار مصدومیت شد تا یک شوک بزرگ دیگر گریبانگیر تیم یحیی گل‌محمدی بشود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده پستی کنایه‌آمیز منتشر کردند.

فارس نوشت: لیونل مسی نسبت به شایعات چند وقت اخیر رسانه‌ها واکنش نشان داد.

ورزش سه نوشت: این شاید شدیدترین واکنش ممکن از سوی یک مقام رسمی در فدراسیون والیبال به اظهارات بهروز عطایی باشد.

ورزش سه نوشت: با وجود توافقات صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان برای کسر قرارداد اما هنوز اتفاق عملی در این خصوص رخ نداده است.

تسنیم نوشت: هواداران می‌توانند دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.

ورزش سه نوشت: صحبت‌های مطرح شده درباره میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی جز آزادی تهران، ابهام‌ها درباره محل برگزاری دربی را افزایش داده است.

وزیر کشور فرانسه درباره کریم بنزما صحبت کرد.

فارس نوشت: دقایقی پیش کاروان تیم ملی ایران به پایتخت رسید.