شنبه 31 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در هفته تربیت بدنی شاهد اجرای 822 برنامه در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی در استان کرمانشاه خواهیم بود.

تسنیم نوشت: سرپرست باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان جلسه‌ای با سرمربی این تیم برگزار کرد.

کاپیتان رئال مادرید با کاهش محرومیتش حالا می‌تواند این تیم را در اولین ال‌کلاسیکوی فصل همراهی کند.

ورزش سه نوشت: رسانه‌های برزیلی نیمار را متهم کردند که بعد از بازی تیم ملی این کشور با ونزوئلا به رئیس فدراسیون فوتبال برزیل توهین کرده و ضمنا تهدید کرده است در بازی مقابل اروگوئه به میدان نخواهد رفت.

فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی برنامه بازی‌ها را دیدیم، متوجه شدیم چه اتفاقاتی برای تیم نساجی در حال رقم خوردن است.

جسد آلوارو پریتو بازیکن 18 ساله باشگاه کوردوبای اسپانیا که از روز پنجشنبه ناپدید شده بود، پیدا شد. یک خبرنگار از rtve (la 1) در نزدیکی ایستگاه قطار سانتا جاستا - سویل در حال ضبط بود که بدون اینکه در آن زمان متوجه شود، جسدی که تا حدی از دو واگن بیرون زده بود را به صورت زنده ضبط کرد. منبع: فرهیختگان ورزشی

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز (دوشنبه) همراه با مدیر امور ورزشی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند تا شرایط ورزشگاه شهید کاظمی را برای برگزاری رقابت‌های رسمی و داخلی پرسپولیس در آن بررسی نمایند.

ورزش سه نوشت: رنکینگ جدید فوتبال‌دیتابیس با صعود شگفت‌انگیز استقلال همراه بوده است.

ورزش سه نوشت: پلیس اسپانیا ساعتی پیش اعلام کرد که جسد بازیکن 18 ساله تیم فوتبال کوردوبا را کشف کرده و مرگ او را تایید کرد.

مهر نوشت: با توجه به ضرورت ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی برای بازی برای استقلال، رقم قرارداد این بازیکن با آبی های پایتخت مشخص شد.

ورزش سه نوشت: ایمون زاید، ستاره سابق پرسپولیس، قراردادش با باشگاه نورثرن کلورادو هیل‌استورم را تا سال 2026 تمدید کرد.

باشگاه پرسپولیس اعتراض خود به حکم کمیته انضباطی را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

اعضای تیم ملی ایتالیا پیش از شروع تمرین امروز با تشکیل حلقه اتحاد شعار دادند: "ما حاضریم برای این پیراهن آبی بمیریم... ما ایتالیا هستیم... ما کی هستیم؟ ایتالیا! ما کی هستیم؟ ایتالیا!" تیم ملی ایتالیا فرداشب در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا به مصاف انگلیسِ صدرنشین می‌رود و نیاز مبرم به پیروزی دارد. منبع: تسنیم

تعداد بلیت فروشی دیدار استقلال و هوادار اعلام شد.

تصاویری از جشن و شادی اعضای تیم ملی ترکیه در رختکن پس از صعود به یورو 2024 را، ببینید. منبع: چندثانیه

پسر ادین ژکو کاپیتان تیم ملی بوسنی با لباس پرتغال به دیدار کریس رونالدو رفت.