دوشنبه 2 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال رُم گفت که سردار آزمون هنوز به سطحی از آمادگی نرسیده است که در مسابقات سری A ایتالیا به میدان برود.

شهربانو منصوریان در ویدیویی ادعا می‌کند که به همراه خواهرش به منزل رونالدو برای عکاسی رفته است.

مهر نوشت: باشگاه سپاهان اصفهان همچنان پیگیر پرونده سنگین انضباطی خود در کمیته استیناف است تا شاید بتواند بخشی از امتیازات کسر شده را به حساب خود برگرداند.

تاکنون توافقی با هافبک ازبکستانی مدنظر تیم فوتبال استقلال صورت نگرفته است.

مریم بربط تنها نماینده جودو بانوان کشورمان با شکست برابر نماینده مغولستان از دور رقابت ها حذف شد.

مهسا جاور موفق به کسب دو مدال خوشرنگ نقره بازی‌های آسیایی شد. ویدیویی از او و دست‌های پینه بسته‌اش را ببینید. منبع: خبرآنلاین

مدال‌آور نقره ایران در ماده رویینگ سنگین وزن چهار نفره زنان با اشاره به این که قطعا در المپیک با نتیجه فوق‌العاده حضور خواهیم داشت، گفت: چین در بازی‌های آسیایی هانگژو قهرمانان جهان و المپیک خود را سر خط کرده بود.

روز دوم بازی‌های آسیایی هانگژو در چین در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر لحظه به لحظه با نتایج کاروان ایران همراه باشید.

جدول نهایی رقابت مهسا جاور، نازنین ملایی، فاطمه مجلل و زینب نوروزی در فینال A رویینگ چهار نفره زنان که در نهایت منجر به کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو شد.

امتیاز بازیکنان حاضر در FC24 مشخص شد.

دختر رکابزن ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو تاریخ‌سازی کرد و به مدال برنز رسید.

بازی‌های آسیایی هانگژو از دیروز رسما آغاز شد.

استقلال و پرسپولیس در روزهای آخر نقل و انتقالات اقدام به خرید مهاجم خارجی کردند.

دنیای اقتصاد نوشت: پرونده رقابت‌های جهانی کشتی در بلگراد بسته شد و ایران در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نتوانست عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاورد. اتفاقی که با توجه به غیبت روسیه به عنوان اصلی‌ترین رقیب تاریخ کشتی ایران، چیزی به جز ناکامی را متبادر نمی‌کند.

فراری 335 S Spider Scaglietti گران‌ترین خودروی کلکسیون مسی است که نزدیک به 36 میلیون دلار ارزش دارد.

بازیکنان استقلال به شدت از وضعیت باشگاه ناراحت هستند.