دوشنبه 2 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تولد دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان را تبریک گفت.

ورزش سه نوشت: راننده اتوبوس النصر در سفر به ایران از همسفر شدن با ستاره‌های این تیم شگفت زده است.

خبرورزشی نوشت: مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل بازهم موفق به گلزنی نشد و در دیدار برابر النصر 2 فرصت خوب را از دست داد.

تمامی رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر به دستور فدراسیون فوتبال و کمیته تیم‌های ملی لغو شد.

مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز سه‌شنبه 28 شهریور آغاز شد و تا 4 مهرماه در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در ماجرای اهدای پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی هوادار معلول این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

محمدعلی گرایی که اولین نماینده کشتی فرنگی ایران بود در سالن اشتارک آره‌نا روی تشک رفت و در مصاف با حریف روس به پیروزی رسید.

مرحله اول انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار شد

جواد خیابانی گفت: آقای مدیر باشگاه پرسپولیس شما نباید پای پله هواپیما به استقبال رونالدو می‌رفتید، اشتباه را شما کردید نه جوان ایرانی! آقای درویش موقع ورود به میهمان هدیه نمی‌دهند، زمان خروج از کشور هدیه را به میهمان می‌دهند. همین خود تحقیری هایی که از سمت مسئولین پرسپولیس انجام شد موجب باخت این تیم شد. منبع: دانشجو

تسنیم نوشت: رونالدو به فاطمه حمامی معلول سفیدشهری دو پیراهن هدیه داد که یکی از پیراهن‌ها امضا رونالدو داشت که متاسفانه باشگاه پرسپولیس پیراهن دارای امضا را به فاطمه حمامی نداد.

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی ایران با یک پله صعود در جایگاه بیست‌ویکم قرار گرفت.

فرارو نوشت: در پایان بازی پرسپولیس و النصر شهاب زاهدی برای گرفتن پیراهن رونالدو پیش‌قدم شد، اما ستاره پرتغالی النصر از دادن آن خودداری کرد.

خبرورزشی نوشت: آنطور که مشخص است دست یحیی گل‌محمدی برای دیدار بعدی تیمش کاملا بسته خواهد بود.

بازیکن اسپانیایی تیم اشتروم گراتس اتریش بازی مرحله گروهی لیگ اروپا را به دلیل بلعیدن زنبور عسل از دست داد.

لیونل مسی تنها برای 37 دقیقه به ترکیب اینترمیامی بازگشت. بازیکن آرژانتینی به دلیل مصدومیت تعویض شد. همچنین در نیمه اول بازی با تورنتو، جوردی آلبا که او هم مصدوم بود تعویض شد. در این بین هواداران بعد از تعویض مسی ورزشگاه را ترک کردند. منبع: خبرفوری

جیانی اینفانتینو و سیدابراهیم رئیسی شب گذشته با یکدیگر دیدار کردند.