دوشنبه 2 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: چهار باشگاهی که به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد از سپاهان شکایت کرده بودند، یک بار دیگر اعتراض رسمی خود را به کمیته انضباطی ارائه خواهند داد.

فارس نوشت: قرعه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی زیر 17 سال مشخص شد.

قرعه کشی اوزان ده‌گانه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 در بلگراد صربستان انجام شد.

ورزش سه نوشت: دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در نشست خبری بازی فردای تیمش با سوالی درباره لیونل مسی مواجه شد و گفت او بدون شک بزرگترین فوتبالیست دنیا است.

ورزش سه نوشت: ستاره برزیلی تیم الهلال اعلام کرده تاخیر بلند مدت پروازش تاثیری روی آمادگی‌اش نداشته است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، خوشحال است که با افزایش مصدومان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

خبر ورزشی نوشت: تاریخ برگزاری دیدارهای تیم استقلال این وضعیت را پیش روی هواداران این تیم قرار داده که شاید به این زودی ها نتوانند مسابقات تیم محبوبشان را ببینند و به روزهای پس از پایان فصل گذشته برمی‌گردند.

تسنیم نوشت: یک کارشناس حقوقی فوتبال ایران درباره وضعیت بازیکنانی که تا اصلاح قرارداد از حضور در لیگ برتر فوتبال منع شده‌اند، توضیحاتی ارائه کرد.

ویدیویی از عربی صحبت کردن علی دایی در کنار مهدی حسن ابراهیمی را ببینید.

ورزش سه نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دغدغه مردم دغدغه ماست و با دقت آنها را پیگیری می‌کنیم بیان کرد: اولین اقدام برای نصب VAR صورت گرفته است.

صفحه رسمی باشگاه اوساسونا، صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام را فالو کرد.

ورزش سه نوشت: تا اولین ال کلاسیکو فصل کمی بیش از شش هفته باقی مانده است و به نظر می رسد مقامات لالیگا ساعت نسبتا غیر معمولی را برای این مسابقه انتخاب خواهند کرد.

خبر ورزشی نوشت: مالک ایرانی - بریتانیایی اورتون قراردادی را با کمپانی آمریکایی امضا کرد و سهامش را به آنها واگذار کرد.

ورزش سه نوشت: با فرمول جدیدی که اتحادیه جهانی کشتی بر اساس رنکینگ کشتی گیران در نظر گرفته، امکان رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور تا فینال وجود ندارد.

خبر ورزشی نوشت: باشگاه سپاهان اصفهان ضمن شکایت از نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از جمع‌آوری مدارکی برای تخلفات او خبر داد.

خبر ورزشی نوشت: کریستیانو رونالدو یک ستاره شناخته شده اما غیرقابل پیش بینی است که معمولا نباید برای تعویض یا گرفتن پیراهن یادگاری پس از بازی سمت او رفت!