دوشنبه 2 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

تیم منتخب کشتی آزاد ایران اعزامی به جام دیمیتری کرکین روسیه، بعد از آنکه خودش را از یاکوتسک به مسکو رساند، از پرواز به تهران جا ماند.

تسنیم نوشت: مطابق ادعای یکی از رسانه‌های معتبر آلمان، دوران حضور سرمربی سابق بایرن مونیخ روی نیمکت مانشافت به پایان رسیده است.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی فوتبال سخنان توهین‌آمیز بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی را محکوم کردند.

تسنیم نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بلغارستانی‌ها مترصد این هستند که با برنامه‌ریزی و جوانگرایی به گذشته‌شان برگردند.

فارس نوشت: به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس در نهایت به بازی با النصر عربستان برسد تا با یک تیر دو نشان بزند.

مهر نوشت: هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که در اردوی تیم ملی به صورت انفرادی تمرین می‌کند، مشکلی برای بازی دوستانه با آنگولا ندارد.

ورزش سه نوشت: روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی به مهمترین بازیکنانی که در تابستان 2024 بازیکن آزاد می شوند، پرداخت.

دروازه‌بان استقلال مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد.

فارس نوشت: معاون وزارت ورزش و جوانان از تلاش این وزارت خانه برای حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و النصر خبر داد.

ورزش سه نوشت: رئال مادرید شرایط خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، را زیر نظر دارد تا او را به عنوان جانشین کیلیان امباپه به خدمت بگیرد.

پس از انتشار ویدیویی از اندرسون تالیسکا، هواداران خواستار برخورد با این بازیکن شده اند.

تسنیم نوشت: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت، اگر علی خطیر نمی‌تواند مشکل استقلال را برطرف کند بهتر است نماند و خداحافظی کند.

کریم باقری یکی از ستاره‌های فوتبال ایران در دهه نود میلادی بود که توانست با تیم ملی به جام جهانی فرانسه برود. او پس از درخشش در تیم ملی و پرسپولیس به بوندسلیگا و تیم آرمینیا بیلفلد رفت و سه فصل در این تیم بازی کرد. باقری در 51 بازی که برای تیم آلمانی به میدان رفت توانست 5 گل به ثمر برساند. در ادامه یکی از گل‌های دیدنی او را در بوندسلیگا مشاهده می کنید که به صورت قیچی وارد دروازه حریف...

ورزش سه نوشت: شماره یک پرسپولیس هرچند کاری سختی برای بازگشت به تمرینات سنگین و حضور مقابل رونالدو و النصر دارد، اما به نظر می‌رسد هیچ چیز غیرممکنی هم در این مسیر وجود ندارد.

مدیرکل دفتر استعدادیابی گفت: تا پایان روز بیست و پنجم مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور 642 مدال توزیع شده است.

مسابقات بیس بال 5 قهرمانی کشور پسران در رده سنی زیر 20 سال که به میزبانی استان البرز و در شهرستان کرج برگزار شد با قهرمانی تیم سیستان و بلوچستان به پایان رسید.