سه‌شنبه 3 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه النصر عربستان موافقت کرد بازی‌های این فصل الهلال، رقیب بزرگ همشهری‌اش، در ورزشگاه الاول پارک، ورزشگاه خانگی النصر، برگزار شود.

فارس نوشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه‌ای، از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست و تقاضای لغو محرومیت هواداران را در اولین دیدار گروهی مسابقات لیگ قهرمانان کرد.

ورزش سه نوشت: سرمربی تیم ملی درباره مصاحبه دو روز پیش خود در میان خبرنگاران در کمپ تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

خبر ورزشی نوشت: سرمربی استقلال برای توافق نهایی پیرامون چند بازیکن خود منتظر چراغ سبز فدراسیون است.

ورزش سه نوشت: با اعلام رسمی باشگاه سویا، سرخیو راموس، بازیکن فصل گذشته پی‌اس‌جی، به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه پیوست.

فارس نوشت: رییس کمیته داوران فدراسیون در مورد زمان اعزام داوران به عربستان توضیحاتی ارائه کرد.

تسنیم نوشت: سفر پنج داوری که فدراسیون فوتبال معرفی کرده بود تا در عربستان دوره‌های کار با سیستم کمک داور ویدئویی را پشت بگذارند، لغو شد.

ورزش سه نوشت: پرسپولیس از همراهی تماشاگر در اولین بازی خانگی خود محروم است و بنابراین برگزاری بازی دو تیم در زمین یکدیگر خبری آن چنان خوشحال کننده برای نماینده ایران حساب نمی‌شود.

فارس نوشت: باشگاه تراکتور تبریز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از باشگاه سپاهان شکایت کرد.

ورزش سه نوشت: رسانه مطرح یونانی اعلام کرد که عمرو ورده قصد ندارد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

ایسنا نوشت: با اعلام AFC تیم‌های ایرانی و عربستانی در تمامی رده‌های ملی و باشگاهی در خانه از هم پذیرایی خواهند کرد.

جواد خیابانی روی آنتن زنده تلویزیون عنوان کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال سیستم بازبینی وی ای آر را تعمداً به ایران نمی‌آورند تا نتایج لیگ را دستکاری کنند و داوران و مجموعه درگیر در لیگ برتر فوتبال را متهم به یک فساد سازمان یافته کرد.

خبرورزشی نوشت: لیونل مسی هر بار که وارد میدان مسابقه می‌شود افراد مشهور زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند، و این بار در دیدار با لس‌آنجلس اف‌سی تعداد سلبریتی‌های حاضر در استادیوم بسیار زیاد بود.

مهر نوشت: در حالی که انتخابات هیات والیبال استان البرز 6 ماه پیش برگزار شد اما به دلیل تخلفاتی که صورت گرفته این هیات در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وینگر فصل گذشته فولاد راهی تهران شده است.

فوتبال 360 نوشت: سردار آزمون احتمالاً جایی در لیست اروپایی آاس رم نخواهد داشت.