سه‌شنبه 3 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی باشگاه رم گفت: آزمون هنوز بازیکن ما نیست. برایم سخت است تا درباره او حرف بزنم. او در رم است و اصلا نمی‌دانم که قراردادش را امضا کرده یا نه. من او را بازیکن رم نمی‌دانم چه برسد به روملو لوکاکو که بازیکن چلسی است. ما در شرایط متفاوتی هستیم و آنچه از سوی مدیر به من پیشنهاد شد، آزمون بود اما نه به عنوان مهاجم اصلی بلکه به عنوان یکی از مهاجمان. منبع: خبرآنلاین

در فاصله دو ساعت مانده به شروع دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل چین در مرحله نیمه نهایی و همزمان با بازی حساس ژاپن و قطر در رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ظرفیت سالن غدیر ارومیه تکمیل شد.

ایرنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال آ اس رم گفت: در ایتالیا مدیر باشگاه به من پیشنهاد داد تا سردار آزمون را جذب کنیم. وی نه به عنوان مهاجم اصلی من بلکه یکی از مهاجمانم است.

خبر ورزشی نوشت: بهنام ابوالقاسم پور پس از درگیری شدید با سارقان در بیمارستان بستری شد.

ورزش سه نوشت: حضور عمرو ورده در استقلال تحت تأثیر پرداخت 50 هزار دلار مورد نظر این بازیکن قرار گرفته است.

ورزش سه نوشت: برنامه لیگ قهرمانان آسیا امروز به سه باشگاه ایرانی ابلاغ شد.

سروش رفیعی با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

فارس نوشت: فدراسیون فوتبال کشورمان اطلاعیه‌ای را خصوص نصب کمک داور ویدئویی منتشر کرد.

ورزش سه نوشت: مربی سابق استقلال به کوریره دلو اسپورت گفت که اگر سردار آزمون مشکل مصدومیت نداشته باشد، رم خرید واقعا جذابی داشته و با او برد کرده است.

تیم بنگلادش مقام پانزدهم والیبال قهرمانی مردان آسیا را کسب کرد.

ورزش سه نوشت: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، یک بار دیگر تاکید کرد که محمد صلاح را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

جالوروسی در گذشته هم بازیکنی اصالتا ایرانی داشته است.

فارس نوشت: نونو اسپریتو سانتو نسبت به اخبار رسانه‌های سعودی در خصوص اختلاف نظر با بنزما واکنش نشان داد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که قرار است AFC به طور موقت سیستم کمک داور ویدیویی را در اختیار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بگذارد.

در دوره های گذشته لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان با دریافت 2 کارت از مسابقات محروم می شدند اما در فصل 2023-2024 این قانون تغییر کرد.

خبر ورزشی نوشت: همان طور که مطلع شده‌اید سردار آزمون وارد رم شده است تا بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی با تیم آ. اس رم قرارداد امضاء کند.