چهارشنبه 4 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: شادی اسقلالی ها برای برد سه بر صفر در برابر صنعت نفت تنها در رختکن استقلال اتفاق افتاد و کاروان این تیم به محض برگشت به تهران، تمریناتش را ادامه داد.

امیرحسین صادقی، بازیکن سابق استقلال در برنامه «آنساید» آپارات اسپرت مطرح کرد: در قانون اساسی قوانین زیادی داریم که اجرا نمی‌شود. ما رئیس هیأت فوتبالی داشتیم که خودش و خاندانش در این حوزه بودند. با تمام زحماتی که او برای فوتبال ما کشید و من هم منکرش نیستم، ساختار ما این بوده و ایشان 10 سال یا شاید هم بیشتر مدیر بود. چه زمانی این گند و فاضلاب قرار است از فوتبال ایران کنده شود؟ منبع: چندثانیه

طرفداری نوشت: سرمربی پرسپولیس پس از گذشت یک هفته از رقابت های لیگ 23 نام مهاجم خارجی موردنظرش را تحویل رضا درویش داد.

خبرورزشی نوشت: با توافق پنهانی میان جواد نکونام و باشگاه استقلال پرونده حضور بازیکنان خارجی در تیم استقلال بسته شد و این تیم تنها با یک بازیکن خارجی یعنی کوین یامگا به مسیر ادامه خواهد داد.

باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.

تسنیم نوشت: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته اول لیگ برتر پیروز شد، ولی نباید فکر کنیم که با این برد مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

احمدرضا عابدزاده بی گمان یکی از برترین دروازه بان های تاریخ فوتبال ایران و آسیا است.

ابرستاره پرتغالی بعد از اولین قهرمانی با النصر عربستان از همه تشکر کرد.

اقدام جالب رونالدو از چشم عکاسان دور نماند.

ایران ورزشی نوشت: بازیکنان مغضوب ساپینتو در تیم نکو درخشیدند.

پیشکسوت استقلال معتقد است که در اختلاف خطیر و نکونام، حق را به نکونام است.

پیراهن فصل جدید پرسپولیس با قیمت سه میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.

خبر ورزشی نوشت: کاپیتان تیم ملی امید کشورمان هنوز در لیست جواد نکونام قرار داد اما احتمال استقلالی شدن او بسیار پایین آمده است.

ورزش سه نوشت: پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، با وجود پیروزی آرسنال مقابل ناتینگهام فارست از کای هاورتز انتقاد کرد.

رئال مادرید پس از این که تیبو کورتوا در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد و مشخص شد که این مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی است، جست و جو های خود را برای دروازه بان جدید آغاز کرده بود.