چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: به نظر می‌رسد که «امیر قلعه‌نویی» از بازی «مهدی طارمی» در جام‌جهانی2022 ایده گرفت و پست جدیدی را برای او تعریف کرد.

خبرورزشی نوشت: پای ویلموتس و قرارداد سنگین این مربی بلژیکی به سریال طنز " نون خ " هم باز شد.

ورزش سه نوشت: مشارکت مسی در خوشحالی گروهی بازیکنان آرژانتین به مذاق فرانسوی‌ها خوش نخواهد آمد.

ورزش سه نوشت: تیم پزشکی بارسلونا مصدومیت همسترینگ فرانکی دی‌یونگ را تایید کرد و به این ترتیب حضور او در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال مبهم شد.

خبر ورزشی نوشت: قرار است طلب سرمربی اسبق تیم استقلال را یک شرکت مخابراتی پرداخت کند.

خبرورزشی نوشت: رونالدو مقابل لیختن‌اشتاین دو بار گلزنی کرد.

توماس توخل جایگزین یولیان ناگلزمان شد.

فارس نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به بازیکنان مرخصی داد.

ورزش سه نوشت: سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و به شکل مفصل در این باره با ورزش سه صحبت کرد.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان از تصمیم بایرن مونیخ برای برکناری یولیان ناگلزمان شوکه شده است.

خبرورزشی نوشت: سرمربی باتجربه تیم ملی ایران در دومین تجربه مربیگری‌اش برابر یک حریف اروپایی در عرصه ملی، بازهم ناکام در کسب پیروزی بود.

خبرورزشی نوشت: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سعید صادقی بمب نقل و انتقالات تابستانی نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی جدید تیم ملی است.

فارس نوشت: دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از صحبت‌هایی که بعد از باخت به سپاهان در رختکن انجام داد احتمالا به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.

ورزش سه نوشت: گاوی، ستاره بارسلونا، با حکم دادگاه از فهرست تیم اول این باشگاه خط خورد و بار دیگر باید در فهرست تیم جوانان بارسا قرار بگیرد.

خبرنگار آلمانی از علل اخراج ناگلزمان از هدایت بایرن مونیخ خبر داد.

مردان واترپلو ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر فیلیپین به برتری رسیدند تا به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.