یک‌شنبه 8 مهر 1403

خبر تلخ برای رحمتی در شروع بازی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبر تلخ برای رحمتی در شروع بازی

هافبک تاثیرگذار نساجی در دقیقه 23 مسابقه مقابل نوبهار با برانکارد از زمین بیرون رفت.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی ایران در حالی از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه مرکزی نمنگان مقابل تیم نوبهار ازبکستان قرار گرفته که در لحظات ابتدایی نمایش پایاپای و خوبی داشت ولی اتفاق تلخ برای سید مهدی رحمتی، مصدومیت محمود قائدرحمتی هافبک شماره 11 تیمش بود که نتوانست به بازی ادامه بدهد.

محمود قائدرحمتی که با توپ‌گیری از میانه زمین بارها تیم نساجی را رو به جلو هدایت می‌کرد و نمایش جنگنده‌ای داشت و در کنار آن با استفاده از سرعت بالای خود به سمت محوطه جریمه حریف می‌رفت، به دلیل خطاهای بازیکنان تیم نوبهار ازبکستان نتوانست تا پایان در زمین بماند.

این بازیکن که در تمام 6 مسابقه این فصل لیگ برتر و دو دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر مومبای سیتی هند و الهلال عربستان همواره در ترکیب نساجی حضور داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی نساجی برابر نوبهار نمنگان دیده می‌شد، اما پس از چهار بار خطای بازیکنان حریف روی او به دلیل آسیب دیدگی بیرون رفت.

محمود قائدرحمتی در چهارمین برخورد از سوی بازیکنان نوبهار نمنگان روی زمین نشست و اعلام کرد نمی‌تواند به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پای راست در زمین بماند تا با برانکارد از زمین بیرون برود و مهرداد عبدی، کاپیتان نیمکت نشین نساجی جای او را بگیرد.

خبر تلخ برای رحمتی در شروع بازی 2