پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خبر جدید درباره آخرین وضعیت سلامتی حجت الاسلام قرائتی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر جدید درباره آخرین وضعیت سلامتی حجت الاسلام قرائتی

مدیر مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن گفت: حال عمومی حجت‌الاسلام قرائتی خوب است. تصاویری که از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که از این تصاویر مربوط به گذشته است. مدیر مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن گفت: حال عمومی حجت‌الاسلام قرائتی خوب است. تصاویری که از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که از این تصاویر مربوط به...

مدیر مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن گفت: حال عمومی حجت‌الاسلام قرائتی خوب است. تصاویری که از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که از این تصاویر مربوط به گذشته است.

به گزارش عرشه آنلاین حجت الاسلام والمسلمین متوسل مدیر مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن گفت: چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این تصاویر مربوط به گذشته است.

او با تاکید بر اینکه حال عمومی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی خوب است، اظهار کرد: با توجه به پیام‌های متعدد و تماس‌های بسیار و ابراز محبت و پیگیری علاقه‌مندان نسبت به اخبار نادرست منتشر شده درباره سلامتی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به اطلاع می‌رساند عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی مربوط به بستری شدن ایشان در سال‌های قبل است، و در حال حاضر وی مشغول امور علمی و برنامه‌های روزانه می‌باشند.

لازم به ذکر است در طول دو سه سال اخیر این چندمین بار است که این اخبار نادرست در فضای مجازی منتشر و باعث نگرانی مردم عزیز در سراسر کشور می‌شود.

منبع: مهر --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

خبر جدید درباره آخرین وضعیت سلامتی حجت الاسلام قرائتی 2