شنبه 6 مرداد 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با وجود آنکه زمان سخنرانی‌اش را یک روز بعد از اقدام ادعایی در ترور رهبران حماس انتخاب کرده بود، اما نتوانست خود را از زیر سایه شکست هولناک طوفان الاقصی نجات دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با وجود آنکه زمان سخنرانی‌اش را یک روز بعد از اقدام ادعایی در ترور رهبران حماس انتخاب کرده بود، اما نتوانست خود را از زیر سایه شکست هولناک طوفان الاقصی نجات دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شیخ محمد علی امینی گفت: چیزی که باعث شد دل‌ها به سمت شما معطوف شود، صداقت و شجاعت شما است و اینکه به همه ملت به یک چشم نگاه می‌کنید و به همه احترام قائل هستید. لذا مردم به شما اعتماد کردند، امیدواریم قول‌هایی که دادید عملی شود و ما هم از شما حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه از مطرح کردن موضوع فهرست قربانیان بوچا در سازمان ملل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که ماه‌هاست ارتش رژیم صهیونیستی از بحران نیروی انسانی در جنگ فرسایشی غزه رنج می‌برد، رسانه‌های عبری امروز به نقل از یکی از نظامیان تیپ برجسته گولانی در ارتش رژیم اشغالگر اعلام کردند که نیرو‌های اسرائیلی خسته شده‌اند و قدرت ادامه جنگ را ندارند. این نظامی ارتش صهیونیستی در تیپ گولانی گفت: ادامه جنگ به نیرو‌های ارتش اسرائیل آسیب روحی و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله پهپادی سنگین به مرکز فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله پهپادی سنگین به مرکز فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت و مقاومت در غزه مبارزان ما امروز (یکشنبه) تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه «حدب یارین» را با موشک هدف قرار دادیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت و مقاومت در غزه مبارزان ما امروز (یکشنبه) تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه «حدب یارین» را با موشک هدف قرار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مجلس عاشورایی که توسط مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان برگزار شده بود، اعلام کرد: مقاومت به چند دستاورد خود معروف است؛ اول اینکه به لبنان قدرت داد، دوم اینکه لبنان را بعد از دهه‌ها اشغالگری رژیم صهیونیستی آزاد کرد، سوم اینکه به لبنان استقلال و موجودیت داد و دیگر کشور‌های مختلف نمی‌توانند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم در یادداشت جدید خود به تحولات اخیر در عرصه تقابل حزب‌الله و دشمن صهیونیستی اشاره کرده و نوشت: کمپین‌های ارعاب و تهدیدات اشغالگران به ویژه طی هفته‌های اخیر علیه مقاومت لبنان، با هدف متزلزل کردن آن، همزمان با فصل گردشگری تابستانی، نه تنها شکست خورد؛ بلکه نتایج معکوس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در ادامه سخنرانی‌های خود در مراسم عاشورایی، همانند شب‌های گذشته به تحولات غزه و جریان نبرد با دشمن صهیونیستی اشاره و اعلام کرد: ما به مجروحان خود افتخار می‌کنیم و آن‌ها را شهدای زنده می‌نامیم که در راه مقاومت، از خود ثبات، فداکاری، صداقت و اخلاص به نمایش گذاشتند و مانند حضرت عباس (ع) هستند و این...

وب‌گاه خبر آنلاین

معامله گران بازار ارز در روز گذشته شاهد عقبگرد نرخ دلار به کانال 57 هزار تومانی بودند. قیمت ارز مذکور از روزهای میانی دهه نخست خرداد ماه تاکنون در این بازه معامله نشده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگران بازار ارز بر این باور هستند که مسیر کاهشی دلار در کانال 57 به سادگی کانال‌های 58 و 59 هزار تومانی نیست؛ این افراد معتقد هستند که اخبار مثبت می‌تواند عامل تسهیل‌کننده افت نرخ ارز باشد. نرخ شاخص ارزی در معاملات بازار دیروز به کانال 57 هزار تومانی سرک کشید. براساس مشاهدات به عمل آمده از روند نرخ دلار آزاد در ماه‌های پیشین، تحلیلگران بر این باورند که مسیر کاهشی ارز مذکور در کانال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای برخی از ناظران نتانیاهو خود را برای بازگشت ترامپ به کاخ سفید آماده کرده، نخستین مناظره بایدن با سلفش، امیدِ «بی بی» در این باب را افزایش داده چراکه نخست وزیر اسرائیل در این خیال است که با بازگشت ترامپ می‌تواند رویاروی ایران تعریف شود؛ ادعایی که به باور گروهی محقق نخواهد شد.