دوشنبه 2 مهر 1403

خبر خوب از عبدولی بعد از جراحی دوم چشم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبر خوب از عبدولی بعد از جراحی دوم چشم

قهرمان وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان که به تازگی دومین جراحی چشمش را پشت سر گذاشته، نسبت به قبل امیدوارتر شده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، چند روز بعد از بازگشت تیم ملی جوانان از مسابقات قهرمانی جهان در پونته‌ودرا، سانحه‌ای تلخ برای قهرمان وزن 77 کیلوگرم که مدال طلای سال گذشته‌اش در اردن را این‌بار در اسپانیا تکرار کرده بود، رخ داد.

او در نزاعی که نقش میانجی را داشت، مورد اصابت جسم خارجی قرار گرفت و شبانه عازم تهران شد تا به سرعت مورد عمل جراحی از ناحیه چشم قرار بگیرد.

بعد از عمل ابتدایی که موفقیت‌آمیز هم عنوان شد و ظاهر چشمش شرایط نسبتا خوبی پیدا کرد، مشخصا بینایی او مسئله نگران‌کننده بود که چند روز بعد از آن نیز، عمل جراحی دوم روی چشم این کشتی‌گیر جوان اندیمشکی انجام شد.

سعید عبدولی در این رابطه خبر داد: «زمانی که علیرضا را برای معاینه بردیم و پانسمان چشم برداشته شد، گفت تو را دیدم، ولی تار، بعد هم گفت دارم انگشت‌هایم را می‌بینم.»

طبیعتا با توجه به حساسیت بالای چشم و جراحت‌های چشمی، عبدولی فعلا باید دوره نقاهت را طی کند تا مشخص شود شرایط چشمش به چه شکل پیش خواهد رفت، اما خبر امیدوارکننده اینکه او اکنون بخشی از بینایی خود را به دست آورده و باید امیدوار بود که شرایط برای بازگشت او به کشتی و تمرینات قهرمانی بهتر و بهتر خواهد شد.