چهارشنبه 11 مهر 1403

خبر خوشحال‌کننده برای یونایتدها / اخطار باشگاه به تن‌هاخ: این دو بازی را ببر یا برو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبر خوشحال‌کننده برای یونایتدها / اخطار باشگاه به تن‌هاخ: این دو بازی را ببر یا برو!

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است اریک تن‌هاخ 4 روز و 2 مسابقه تا اخراج از منچستریونایتد فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ در این فصل هم به روال فصل‌های گذشته در همه مصاحبه‌ها و نشست‌های خبری هیچ توجهی به سوال‌هایی که درباره احتمال اخراج و کنار گذاشته شدنش از نیمکت یونایتد مطرح شده بی‌توجه بوده و ضمن دفاع از تیم خود می‌گوید شیاطین سرخ در روندی دائمی در حال بهتر شدن هستند.

اما کاسه صبر هواداران مدتها است که لبریز شده است. امروز چند گزارش رسانه‌ای در انگلیس مدعی است که کاسه صبر مدیران یونایتد هم بالاخره لبریز شده و آنها اولتیماتومی جدی به سرمربی هلندی داده‌اند. تن‌هاخ اگر در دو مسابقه پیش رو مقابل پورتو و استون‌ویلا نتواند نتایج قابل قبولی بگیرد و تیمش عملکردی دلچسب ارائه ندهد حکم اخراج را به او تحویل خواهند داد.

منچستریونایتد فردا شب باید در پرتغال با پورتو بازی کند. دیداری در راند دوم لیگ اروپا. یونایتدها در راند اول لیگ اروپا در خانه مقابل توئنته به تساوی 1-1 رسیدند. پورتو هم البته در لیگ اروپا شروع خوبی نداشته و در نروژ مقابل بودو گلیمت 3-2 شکست خورده است.

تن‌هاخ در حالی وارد این دو مسابقه، با پورتو و استون‌ویلا می‌شود، که یکشنبه این هفته در اولدترافورد شکستی تحقیر‌آمیز خورده و جلوی تاتنهام با نتیجه 3-0 دستهایش را بالا برده است. پیش از آن هم یونایتدها مقابل توئنته و کریستال پالاس دو تساوی به دست آوردند. برد 7-0 مقابل تیم ضعیف بارنزلی در جام اتحادیه و پیروزی 3-0 مقابل ساوتهمپتون نتوانست هواداران را راضی کند چرا که آنها همچنان از باخت 3-0 مقابل لیورپول عصبانی بودند که این هفته باخت 3-0 مقابل تاتنهام را هم تجربه کردند. دو شکست تلخی که در اولدترافورد اتفاق افتاد.

خبر خوشحال‌کننده برای یونایتدها / اخطار باشگاه به تن‌هاخ: این دو بازی را ببر یا برو! 2