یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

خبر خوش برای آبی‌اناری‌ها؛ ژاوی ماندنی شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر خوش برای آبی‌اناری‌ها؛ ژاوی ماندنی شد

اقتصادنیوز: رئیس باشگاه بارسلونا به‌طور رسمی از ادامه همکاری با اسطوره این تیم به عنوان سرمربی آبی‌اناری‌ها خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خوآن لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با ابراز خرسندی از تغییر تصمیم ژاوی هرناندز، اسطوره و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مبنی بر ادامه همکاری با این تیم، به طور رسمی از تداوم حضور ژاوی روی نیمکت بارسا خبر داد.

وی دراین‌باره گفت: ژاوی قبلا اظهاراتی را مطرح کرده بود که از رفتنش حکایت داشت اما دیروز از رویای خود در پروژه بارسا و بلندپروازی‌اش برای تداوم پیروزی و همچنین جنگنده‌تر شدنش با من حرف زد. از دیروز کاملا برای‌مان روشن شد که ماندن او خبری خوبی است.

لاپورتا همچنین اضافه کرد: ژاوی الگوی جوان‌هاست و امروز شعف خاصی دارم. در هیات مدیره، به طور متفق‌القول از تصمیم او حمایت کردیم. ژاوی این قدرت را دارد تا بارسا را به روزهای اوج بازگرداند و نشانه‌های آن هم مشهود است.

پس از اینکه ژاوی ژانویه پارسال اعلام کرد که در پایان فصل 2024 از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی جدایی قطعی خود از نیمکت بارسا را اعلام کرد که تا پایان فصل 2025 با این تیم قرارداد بسته است. با این حال، رسانه‌های داخل و خارج از اسپانیا دیشب خبر توافق ستاره اسبق لاروخا را برای ادامه همکاری با بارسا منتشر کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید