جمعه 7 اردیبهشت 1403

تلگرام

تلگرام

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قرار است تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌طور کلی افت‌وخیز در تجارت خارج ایران طی سال‌های اخیر بسیار متداول و مستمر بوده و برخلاف آنکه روند عمومی آن صعودی بوده و گاهی حتی از میزان تراز منفی تجاری کشور نیز کاسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است، نفس برگزاری این اجلاس را نماد و نمودی از وجود این اراده میان طرفین دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزی واردات اتوبوس با نرخ سود 9 درصد گفت: شرکت‌ها تا صبح فردا برای اعلام تعداد ناوگان وارداتی فرصت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین امروز (جمعه) در جریان گفت‌وگو با همتای آمریکایی خود «آنتونی بلینکن» که با هدف حل و فصل اختلافات تجاری و سیاسی میان دو قدرت به پکن سفر کرده است، اظهار داشت: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره 5000میلیارد ریال به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود 5 هزار میلیارد ریال در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز 5000 میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد افزایش به 89 دلار و 32 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند، دو سال از جمله برای 1403 از پرداخت مالیات معاف شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر، روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و در 5 روز متوالی معاملاتی اردیبهشت ماه شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چری Tiggo9 به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال 2024، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.