جمعه 14 اردیبهشت 1403

خبر خوش سخنگوی دولت برای فرهنگیان درباره رتبه بندی معلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر خوش سخنگوی دولت برای فرهنگیان درباره رتبه بندی معلمان

سخنگوی دولت در نشست خبری خود توضیحاتی درباره رتبه بندی معلمان داد. سخنگوی دولت در نشست خبری خود توضیحاتی درباره رتبه بندی معلمان داد. به گزارش عرشه آنلاین، بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان 12 سال بود که تصویب شده بود و هیچ دولتی آن را ایجاد نمی‌کرد اما دولت سیزدهم پیشگام اجرای رتبه‌بندی معلمان شد. حدود 900 هزار معلم...

سخنگوی دولت در نشست خبری خود توضیحاتی درباره رتبه بندی معلمان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان 12 سال بود که تصویب شده بود و هیچ دولتی آن را ایجاد نمی‌کرد اما دولت سیزدهم پیشگام اجرای رتبه‌بندی معلمان شد. حدود 900 هزار معلم در طول دولت سیزدهم رتبه‌بندی شده‌اند. این دولت بار مالی ناشی از اجرای این طرح را پذیرفت به دلیل اینکه اولویت را آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان و ساختن آینده ایران از سوی نوجوان امروز می‌داند.

مسیرهای غیرقانونی وغیر برابر برای جذب معلم متوقف شد

دبیر هیئت دولت ادامه داد: مسیرهای غیرقانونی وغیر برابر برای جذب معلم متوقف شد و دو مسیر اصلی برای جذب معلم در دستور کار قرار گرفت؛ افزایش ظرفیت دانشجویان ورودی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و برگزاری آزمون‌ها برای جذب معلم.

وی تاکید کرد: در سال 1400 و 1401 حدودا برای جذب 120 هزار معلم مجوزهای لازم تامین شد و برای سال 1403 نیز برای جذب 70 هزار معلم مجوز تامین شده است. و سعی شده همه این جذب‌ها از طریق آزمون صورت گیرد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر خوش سخنگوی دولت برای فرهنگیان درباره رتبه بندی معلمان 2