یک‌شنبه 15 مهر 1403

خبر عجیب وزیر آموزش و پرورش / معرفی سامانه برای جمع آوری پول

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر عجیب وزیر آموزش و پرورش / معرفی سامانه برای جمع آوری پول

وزیر آموزش و پرورش از پیگیری برای ایجاد سامانه‌ای جهت دریافت کمک‌های مردمی خبر داد. وزیر آموزش و پرورش از پیگیری برای ایجاد سامانه‌ای جهت دریافت کمک‌های مردمی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا کاظمی در مراسم نودانشجو معلمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر ما در نظام جمهوری اسلامی ایران در اندیشه، در گفتار و در عمل نشان دهیم نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان تنها راه دستیابی...

وزیر آموزش و پرورش از پیگیری برای ایجاد سامانه‌ای جهت دریافت کمک‌های مردمی خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا کاظمی در مراسم نودانشجو معلمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر ما در نظام جمهوری اسلامی ایران در اندیشه، در گفتار و در عمل نشان دهیم نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان تنها راه دستیابی ایران به قله‌های پیشرفت و سعادت است، مسیر درستی طی کرده‌ایم گفت: به غیر از این کشور همچنان دچار چالش خواهد بود.

وی با بیان اینکه قطار پیشرفت و توسعه کشور، ایستگاه اول و آخرش، آموزش و پرورش است و در نظام تعلیم و تربیت، ایستگاه اول و آخر، دانشگاه فرهنگیان است افزود: نقطه عزیمت به سمت توسعه کشور، به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی، دانشگاه فرهنگیان است.

کاظمی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه مادر است و زیرساخت تأمین منابع انسانی برای تمام کشور و تولید کننده معلم برای تربیت نسل آینده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ایجاد سامانه برای پرداخت کمک‌های مردمی اظهار کرد: ان‌شاءالله دنبال می‌کنیم و حتما محقق می‌شود.

منبع: ایسنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید