دوشنبه 28 خرداد 1403

خداحافظی احساسی گرینوود با هواداران ختافه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خداحافظی احساسی گرینوود با هواداران ختافه

میسون گرین‌وود با انتشار پستی از هواداران ختافه خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود سپتامبر گذشته با قراردادی قرضی یک ساله از یونایتد به ختافه پیوست و در 35 بازی، موفق به زدن 10 گل و ثبت 8 پاس گل شد. حالا که دوران حضور او در باشگاه لالیگا به پایان رسیده است، این بازیکن 22 ساله در پستی از هواداران خداحافظی کرد. با این حال، ملی‌پوش سابق انگلیس لحنی افسوس‌آمیز به خود گرفت، چرا که آخرین بازی او برای این باشگاه با شکست مقابل رئال مایورکا به پایان رسید و شاهد مصدومیت شدید سر هم تیمی‌اش، داوید سوریا بود که باعث بیهوشی او شد و به بیمارستان منتقل گردید.

گرینوود در کنار مجموعه‌ای از عکس‌های دوران حضورش در باشگاه، در اینستاگرام نوشت: "از خانواده و هواداران ختافه به خاطر یک فصل فوق العاده بسیار سپاسگزارم. متشکرم که به من احساس گرمی دادید و مرا پذیرفتید. از هر ثانیه در کنار هم تیمی ها و باشگاه لذت بردم. پایانی تلخ و شیرین، اما بازی برای شما باعث افتخار بود، برای همه شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

این مهاجم با توجه به اینکه گفته می‌شود شیاطین سرخ به دنبال فروش دائمی او در نقل و انتقالات تابستانی هستند، ممکن است آخرین بازی خود را برای یونایتد انجام داده باشد. قرارداد او در اولدترافورد در سال 2025 به پایان می‌رسد، اما یونایتد حق دارد آن را برای 12 ماه دیگر تمدید کند. هر کجا که آینده‌اش رقم بخورد، به نظر می‌رسد گرینوود با توجه به اظهاراتش به ختافه باز نخواهد گشت.

گرینوود که گفته می‌شود مورد توجه یوونتوس، اتلتیکو مادرید، ناپولی و بوروسیا دورتموند قرار دارد، پس از پایان دوره قرضی‌اش که در آن ختافه در رده دوازدهم لالیگا قرار گرفت، به تعطیلات تابستانی خود می‌رود.

خداحافظی احساسی گرینوود با هواداران ختافه 2