پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست / پاسخ ستاره اتلتیکو به منتقدان: خوب نفرت‌پراکنی کردید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست / پاسخ ستاره اتلتیکو به منتقدان: خوب نفرت‌پراکنی کردید!

آلوارو موراتا که دیشب بعد از مصدوم شدن روی نیمکت اتلتیکو مادرید به گریه افتاده بود بیانیه‌ای درباره مصدومیتش منتشر و منتقدان را به نفرت‌پراکنی متهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-0 دیشب اتلتیکو مادرید مقابل سویا برای شاگردان سیمئونه با اتفاق تلخ دیگری هم همراه بود: مصدومیت آلوارو موراتا از ناحیه زانو.

موراتا بعد از اینکه از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرده و روی زمین افتاد قادر به ادامه بازی نبود و زمین را ترک کرد. چند دقیقه بعد تصاویر تکان‌دهنده‌ای منتشر شد که نشان می‌دهد این مهاجم اتلتیکو از شدت ناراحتی روی نیمکت تیمش گریه می‌کند.

اتلتیکو چند ساعت بعد بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد آلوارو موراتا از ضرب‌دیدگی استخوان و کشیدگی رباط رنج می‌برد. اتلتیکو گزارش داد که مدت‌زمان غیبت این ستاره اسپانیایی دو هفته خواهد بود.

موراتا هم درباره مصدومیتش بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن فرصت را برای تسویه‌حساب با منتقدان مناسب دید. مهاجم اسپانیایی اتلتیکو نوشت:" خدا را شکر مصدومیت زانوی من جدی نیست. به خاطر پیام‌های قشنگ‌تان ممنون. امیدوارم کسانی که نفرت‌پراکنی می‌کردند و برایم پیام‌های پر از نفرت می‌فرستادند هم به اندازه من اشتیاق و پشتکار برای پیشرفت و بهتر شدن داشته باشند. به زودی در اوج برمی‌گردم".

مصدومیت این مهاجم 31ساله برای اتلتیکو در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد. اتلتیکو شرایط خوبی ندارد و این در حالی است که موراتا در این فصل برای تیم سیمئونه عالی کرده و در 33 مسابقه 19 گل به نام او ثبت شده است.

خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست / پاسخ ستاره اتلتیکو به منتقدان: خوب نفرت‌پراکنی کردید! 2
خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست / پاسخ ستاره اتلتیکو به منتقدان: خوب نفرت‌پراکنی کردید! 3