پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

خدمات بهداشتی و درمانی

خدمات بهداشتی و درمانی

خبرگزاری دانشجو

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد. وی افزود: کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است. پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:182 هزار ماموریت در فاصله زمانی 25 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال توسط اورژانس انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی ظهر جمعه در جریان بازدید از مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در اطراف حرم مطهر رضوی اظهار کرد: حدود 9 هزار و 600 قلم دارو در ایام تعطیلات نوروزی در سطح کشور توزیع می‌شود گرچه کمبود‌هایی در برخی از اقلام و دارو‌های خاص وجود دارد، اما این موضوع به‌گونه‌ای مدیریت شده است تا نیاز بیماران به این دارو‌ها تأمین شود. وزیر بهداشت،...

وب‌گاه گسترش

اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که سامانه ثبت‌نام و انصراف از قرارداد بیمه تکمیلی درمان برای بازنشستگان غیرفعال شده است.

وب‌گاه فرارو

دکتر بهرام عین اللهی _وزیر بهداشت_ در نشست خبری طرح (سلامت نوروزی) اظهار کرد: در سفر اخیر در حوزه کمیته سلامت در شانگ‌های با حضور 9 کشور حوزه شانگ‌های حضور داشتیم و جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع در این اجلاس حضور داشت و بسیاری از کشور‌ها در حوزه درمان، بهداشت، دارو و تجهیزات اعلام نیاز کردند و بر همین اساس هم همکاری‌هایی در این زمینه‌ها صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه الف

مشاور ارشد برنامه های سلامت نوزادان دفتر مرکزی یونیسف گفت: سیستم بهداشتی جمهوری اسلامی ایران به ویژه فعالیت بهورزان در دنیا بی‌نظیر است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال 1402، بیش از 1200 نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره شوک هزینه‌های درمان که در روزنامه مورخ 22 اسفند ماه 1402 منتشر شده بود پاسخی به دفتر روزنامه ارسال کرده که بنا بر قانون مطبوعات بدون دخل و تصرفی در آن منتشر می‌شود. کاهش پرداختی از جیب مردم، پرداخت هزینه‌های افزایش قیمت دارو‌ها توسط بیمه‌ها، زیر پوشش قرار گرفتن بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج از...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف با اشاره به اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در سال جاری گفت: بازگرداندن اموال بابک زنجانی که به عنوان مطالبه ملی در کشور از آن یاد می‌شود، از جمله اقدامات موفق مجموعه اطلاعات سپاه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیرو‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی حاصل شده و این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه اعطای نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر حسین سلامی را موهبتی بزرگ برای سپاه توصیف کرد و گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است و به فضل الهی این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وب‌گاه گسترش

مهم‌ترین چالش شهروندانی که می‌خواهند از خدمات درمانی به هنگام بیماری استفاده کنند؛ هزینه‌های سلامت است؛ به طوری که پرداختی از جیب، باعث می‌شود برخی، قید درمان را بزنند و با بیماری کنار بیایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجرت پزشکان و پرستاران از کشور برای ادامه فعالیت شغلی چند سالی است به یکی از نگرانی‌های جدی تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده یونیسف در همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت با بیان اینکه 24 میلیون زن باردار در جهان در خانه زایمان می‌کنند؛ گفت: ایران می‌تواند به عنوان الگویی موفق برای سلامت مادران و نوازدان، فرصت مناسبی برای استفاده از تجربیات به سایر کشورها ارائه دهد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.