پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خدمات رفاهی اعضای کانون تهیه‌کنندگان تسهیل می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خدمات رفاهی اعضای کانون تهیه‌کنندگان تسهیل می‌شود

در دومین روز نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر ایران (رصتا) در غرفه کانون تهیه‌کنندگان ایران از پوستر باشگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری رونمایی شد.

حسین سبطی دبیر نشریه دیداری نو و قائم مقام مدیر عامل این مجموعه بیان کرد: رویکرد اصلی باشگاه کانون تهیه‌کنندگان‌رسانه‌های دیداری ارائه خدمات رفاهی به اعضای کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری است. حال سوال اینجا است که این خدمات رفاهی چیست؟ خدمات رفاهی شامل دو بخش است. یکی تسهیلات مالی برای معرفی وام می‌شود که با بانک‌ها عقد قراردادی ثبت شده است. این قراردادی که شکل گرفته برای آن امر کمک می‌دهد. نکته بعدی شرایط دسترسی آسان تهیه‌کنندگان به هتل‌ها، اتفاقات ورزشی و از این قبیل است‌.

وی ادامه داد: حالا ممکن است یک تسهیل‌گری در بخشی از خدمات داشته باشد‌؛ ما هنوز تعریفی نکرده‌ایم اما قطعا بست و گسترش پیدا می‌کند، البته با پیشنهاداتی که خود اعضای کانون می‌دهند.

وی افزود: این امر فقط برای تهیه‌کنندگان است و اگر‌کسی قصد استفاده از این تسهیلات را دارد می‌تواند عضو کانون شود‌. کانون با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند و منتظر هستیم تا همگی جزء تهیه‌کنندگان ارشد صداوسیما و پلتفرم‌ها عضو این باشگاه شوند.

سبطی درباره بودجه باشگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری گفت: در خصوص بودجه، با جاهای مختلف تفاهم نامه‌امضا شده است و حال حاضر عدد کلی این بودجه را نمی‌دانم؛ اما تفاهم نامه خوبی صورت گرفته است.

خبرنگار: زهرا بالاور