شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: جنایات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا تشدید و تلاش‌های بین‌المللی برای آتش‌بس را به شکست کشانده است.

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سال 1402 شاهد کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران بوده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

محمد مهدی اسماعیلی در جلسه هیئت امنا‌ی صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران حضور یافت.

خبرگزاری مهر

در جلسه شورای هنر ماده واحده تأسیس مکتب هنر رضوی تصویب شد و اساسنامه اصلاح شده دانشگاه سوره مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشورمان است که مسئولیت امور فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را بر عهده دارد. این وزارتخانه نقش حیاتی در توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی، هنرهای مختلف، رسانه‌های جمعی و حتی توسعه بازار دیجیتال دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اداره کل هنر‌های نمایشی، شهرداری استان همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و انجمن هنر‌های نمایشی ایران بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را با شعار «تئاتر، گفت‌وگوی بدون مرز» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، آبان‌ماه سال 1403 در شهر تاریخی همدان برگزار می‌کنند. تحقق...

وب‌گاه فرارو

«در برخی موارد هم خود فرد احساس می‌کند که در این کار موفق نیست یا در حیطه دیگری جذابیت‌های مالی بیشتری برایش وجود دارد. شاید نزدیک به 2000 نفر دندانپزشک در کشور ما جذب کار‌های اداری و سایر کار‌ها شده‌اند، یا مسئله ناتوانی در انجام درمان یا نخواستن این کار برایشان مطرح است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی ایران به خبرآنلاین می‌گوید: «ایران در زمینه رسیدگی به بهداشت دهان و دندان، در دو رده سنی زیر 12 سال و بزرگسال، تقریباً در جایگاه متوسط جهانی قرار دارد؛ به‌طوری که در کشور ما هر فرد 12 ساله به‌طور میانگین دارای حدود دو دندان پوسیده، پر شده و یا کشیده است؛ که این رقم در 35 سالگی به شش دندان می‌رسد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، در نشست «رونمایی و معرفی سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید»، گفت: امروز موضوع مصرف فرهنگی بسیار مورد توجه است و ما در دولت موظف هستیم زمینه های تغییر نظام فرهنگی را متناسب با اولویت ها و نظام ارزشی و هنجاری فراهم کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هنرهای نمایشی، شهرداری استان همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و انجمن هنرهای نمایشی ایران بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را با شعار «تئاتر، گفت‌وگوی بدون مرز» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، آبان‌ماه سال 1403 در شهر تاریخی همدان برگزار می‌کنند.