چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب‌گاه الف

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه جذب هزار نفر از نخبگان در دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شده است، گفت: برای اعلام فراخوان جدید جذب در اردیبهشت در حال برنامه ریزی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین رئیس‌جمهور کشورمان 55 روز بعد از برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ششم مرداد 1368 انتخاب شد و آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی با رای 94.5 درصد شرکت‌کنندگان در این انتخابات، صندلی ریاست سومین دوره مجلس شورای اسلامی را ترک کرد و به دفتر نخست‌وزیری رفت.

وب‌گاه الف

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سؤال این است که آیا مدیریت فضای نوروزی موسیقی همزمان با رعایت مقتضیات معنوی و عقیدتی ممکن نبوده است؟

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - استاد «حیدر عباسی» که از بزرگان حال حاضر فرهنگ و ادب آذربایجان و دارای نشان درجه یک فرهنگی و هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در اشعارش به «باریشماز» یا «آشتی‌ناپذیر» تخلص می‌کند و رمزگشایی آن، گوشه‌ای از منظومه فکری وی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور تبادل ظرفیت‌های متنوع متقابل را زمینه تأمین منافع ایران و پاکستان و افزایش قدرت دو کشور دانست و با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونسیتی باعث افتخار مردم پاکستان هم شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه رییس‌جمهوری به پاکستان سفر کرده گفت: ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان، در دیدار خانم «مریم نواز شریف» سروزیر ایالت پنجاب، با بیان اینکه روابط دو کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره روندی رو به رشد و ارتقا داشته است، اراده سران دو کشور برای گسترش همکاری‌ها را باعث بی‌اثر شدن تلاش‌های برخی کشور‌ها برای خدشه واردکردن به روابط...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست؛ هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود.