سه‌شنبه 3 مهر 1403

خدمات ویژه تامین قطعات خودرو برای تاکسیرانان پایتخت ارائه می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خدمات ویژه تامین قطعات خودرو برای تاکسیرانان پایتخت ارائه می‌شود

شادی مالکی، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز سه‌شنبه با اشاره به تمهیدات ویژه نسبت به تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: توافقات خوبی با شرکت‌های تامین قطعات خودرو صورت گرفت تا رانندگان تاکسی بتوانند از خدمات ویژه این شرکت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: ویژگی مجموعه تأمین کننده لوازم خودرو برای رانندگان تاکسی این است که لوازم احتمالی مورد نیاز رانندگان در این مجموعه قابل تأمین است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: 10 قطعه اصلی و مهم خودرو‌های تاکسی در این مجموعه تامین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی با تخفیف ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

مالکی همچنین با اشاره به تامین تایر خودرو برای رانندگان تاکسی گفت: مجموعه تامین کننده قطعات خودرو و طرف قرارداد با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌تواند تایر‌های خودرو‌های رانندگان تاکسی را تامین کند و تخفیف ویژه‌ای در این زمینه برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن برای تمامی رانندگان تاکسی نیز تخفیف ویژه از سوی شرکت تامین کننده قطعات خودرو در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم خدمات ارائه شده به تاکسی را تقویت کنیم.