پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری مهر

جزییات برگزاری و نحوه دریافت کارت شرکت در سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1403 در داخل کشور و خارج از کشور اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان پایه‌های ورودی در مدارس گفت: آزمون تکمیل ظرفیت برای استخدام در آموزش و پرورش به‌زودی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: باید با ترسیم نقشه راه و سیاست‌گذاری نسبت به ترویج فرهنگ پیشگیری در جامعه بپردازیم.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری موسمی در 11 استان از کاهش دما در نوار شمالی و بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد - دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از کسب دو مدال نقره در بخش تیمی و انفرادی نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اولین دوره رقابت‌های انتخابی کیک بوکسینگ دانشجویی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی دانشگاه پیام نور و به منظور شناخت نفرات برتر با موفقیت برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 47 و 44 درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدر ناپایداری موسمی در 11 استان از کاهش دما در نوار شمالی و بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درباره وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

خبرگزاری میزان

سرلشکر سلامی در سفر به خراسان رضوی از مرز‌های این استان، پست و کنترل مرزی، گمرک، پایانه مرزی و بازارچه مرزی باجگیران بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وحید ملتجی دبیر هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان گفت: امسال گروه اول و دوم و سوم نداریم و 30 نفری که در 6 گروه حاضراند، به نوعی تقدیر می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«موسی الرضا حاجی بگلو» رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در انتخابات هیات رییسه شورای عالی استان‌های کشور روز سه‌شنبه با اخذ 40 رای به عنوان رییس جدید این شورا انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پارک ملی بمو شیراز از مشاهده و ثبت تصویر پلنگ ایرانی در این پارک خبر داد.