دوشنبه 26 شهریور 1403

خرید بزرگ الاهلی نیامده دردسرساز شد / اولین جنجال تونی در عربستان: به هواداران می‌خنده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خرید بزرگ الاهلی نیامده دردسرساز شد / اولین جنجال تونی در عربستان: به هواداران می‌خنده!

واکنش عجیب ایوان تونی به سرود‌خوانی هواداران الاهلی سوژه شده و او متهم شده که سرود هواداران برایش خنده‌دار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان تونی یکی از بزرگترین بمب‌های نقل و انتقالاتی تابستان عربستان بود و با انتقالی 55 میلیون یورویی از برنتفورد راهی الاهلی شد.

او چند روزی است که در عربستان به سر می‌برد و سعی دارد با فضا و شرایط جدید در این کشور سازگار شود. درحالیکه هواداران الاهلی از این خرید بزرگ خوشحال هستند وایرال شدن ویدیویی از زمان ورود تونی به عربستان و واکنش‌های گسترده به آن باعث ناراحتی این هواداران شده است.

در این ویدیو که اولین لحظات ورود ایوان تونی به عربستان را می‌بینیم او در کنار یکی از روسای باشگاه دیده می‌شود. در همین حال این مسئول الاهلی شروع به خواندن سرودی درباره ایوان تونی می‌کند و هواداران حاضر در صحنه با او هم‌خوانی می‌کنند.

آنچه باعث شده این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار زیادی داشته باشد و صدها هزار بار دیده شده و واکنش بگیرد، برخورد عجیب تونی با این سرودخوانی است. تونی به وضوح تلاش دارد جلوی خنده‌اش را بگیرد.

وقتی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در دیگر کشورها با این ویدیو شوخی کرده و مدعی شدند که تونی سرودخوانی عربستانی‌ها را خنده‌دار می‌داند، برخی هواداران الاهلی ناراحت شده و انتقادهای محترمانه‌ای از ستاره جدیدشان داشتند.

با این‌حال هواداران الاهلی از خرید بزرگ‌شان آنقدر خوشحالند که این واکنش‌ها در فضای مجازی نتوانسته آنها را نسبت به تونی بدبین کند. ستاره گلزنی که هواداران الاهلی امیدوارند با گلزنی‌های او امسال بتوانند با دو غول بزرگ فوتبال عربستان یعنی النصر و الهلال رقابتی تنگاتنگ داشته باشند.

خرید بزرگ الاهلی نیامده دردسرساز شد / اولین جنجال تونی در عربستان: به هواداران می‌خنده! 2
خرید بزرگ الاهلی نیامده دردسرساز شد / اولین جنجال تونی در عربستان: به هواداران می‌خنده! 3