شنبه 16 تیر 1403

خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ (ویژگی لپ تاپ ترید)

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ (ویژگی لپ تاپ ترید)

مقدمه ای برای خرید لپ تاپ مخصوص ترید

لپ تاپ ها کاربری های مختلفی دارند که این موضوع باعث می شود بتوانند نیاز حوزه های کاری گوناگون را پاسخگو باشند. در این بین می توان به لپ تاپ هایی اشاره کرد که با توجه به ویژگی هایی که دارند، گزینه مناسبی برای انجام فعالیت تریدینگ به شمار می روند. خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ بدون اطلاع داشتن از ویژگی های چنین لپ تاپ هایی، ممکن است باعث تصمیم گیری اشتباه شما شود. بنابراین توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا مهم ترین ویژگی های های لپ تاپ ترید را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید، انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های لپ تاپ ترید

زمانی که قصد خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ را دارید، باید به کدام ویژگی ها در لپ تاپ توجه داشته باشید؟ یافتن جواب این سوال اساسی شما را یک گام به انتخاب درست لپ تاپ مخصوص ترید نزدیک تر می کند.

مهم ترین ویژگی هایی که در خرید لپ تاپ مخصوص ترید حائز اهمیت می باشند، مواردی است که در ادامه آورده ایم:

ویژگی شماره یک: داشتن پردازنده قدرتمند

در خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ حتما به این نکته توجه داشته باشید که CPU دستگاه قدرت پردازش کافی را دارا باشد. در این راستا نسل پردازنده، مهم ترین فاکتوری است که نشان دهنده قدرت پردازش لپ تاپ می باشد. بهتر است لپ تاپی را برای تریدینگ انتخاب کنید که حداقل نسل یازده و دوازده باشد. این لپ تاپ ها می توانند پردازش پر سرعتی را به صورت همزمان برای چند برنامه فعال، ارائه دهند.

ویژگی شماره دو: کارت گرافیک قدرتمند

پردازش و نمایش تصاویر از طریق کارت گرافیک لپ تاپ انجام می شود. برای اینکه تجزیه و تحلیل های شما روی نمودار های مختلف بازار های مالی کریپتو و فارکس به درستی رقم بخورد، لازم است این نمودار ها را به درستی پردازش شوند و به نمایش درآیند. به همین دلیل است که باید در خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ به نوع کارت گرافیک و قدرت آن توجه داشته باشید.

ویژگی شماره سه: شارژ دهی مناسب

در خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ عملکرد دستگاه در زمینه شارژدهی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ چراکه بازار های مالی این حوزه کاری به صورت بیست و چهار ساعت فعال می باشند و باید لپ تاپ شما مدام روشن باشد. حالا اگر به هر دلیلی مجبور شوید در یک محیطی کار خود را پیگیری کنید که مجهز به پریز برق نباشد، تنها لپ تاپ هایی می توانند به شما در چنین وضعیتی کمک کنند که باتری قدرتمندی داشته باشند.

ویژگی شماره چهار: صفحه نمایش با کیفیت

برای اینکه شما بتوانید تحلیل نمودار های مربوط به حوزه کاری ترید را به خوبی انجام دهید، لازم است نسبت به خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ که صفحه نمایش با کیفیتی داشته باشد، اقدام کنید. صفحه نمایش چنین لپ تاپی باید حداقل سایز 15 اینچ را داشته باشد و نمایشگرهای کوچکتر از این سایز، پیشنهاد خوبی برای حوزه کاری تریدینگ به شمار نمی روند. علاوه بر این، رزولوشن صفحه نمایش نیز باید بالا باشد تا وضوح تصویر مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. فراموش نکنید که در زمینه ترید، نمودار ها به صورت میلیمتری و خیلی دقیق ترسیم می شوند و به نمایش در آوردن این نمودار ها نیازمند داشتن یک صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن بالا می باشد.

ویژگی شماره پنج: رم مناسب

رم یکی از مهم ترین قطعات هر لپ تاتی به شمار می رود و صرف نظر از نوع کاربری دستگاه، باید ویژگی های آن در خرید لپ تاپ مورد توجه قرار بگیرد. به طور خاص در خرید لپ تاپ مخصوص ترید لازم است که به حجم رم دستگاه دقت کنید که کمتر از 16 گیگابایت نباشد. چرا که لازمه کار کردن در حوزه تریدینگ این است که شما پنجره های مختلفی را در سیستم خود به صورت همزمان باز کنید و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن بین آنها منتقل شوید. چنین قابلیتی زمانی در دسترس تریدر قرار خواهد گرفت که رم لپ تاپ او از حجم بالایی برخوردار باشد. همچنین اگر قصد خرید لپ تاپی دارید که رم آن کمتر از 16 گیگ ظرفیت دارد، حتما این موضوع را بررسی کنید که قابلیت ارتقا رم لپ تاپ وجود داشته باشد.

هزینه خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ

شاید بپرسید برای خرید لپ تاپ مخصوص ترید، چه مقدار هزینه ای مورد نیاز است؟ در جواب باید بگوییم که نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان هزینه خرید این لپ تاپ ها معرفی کرد. در واقع بهتر است یک بازه قیمتی را برای خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ در نظر بگیرید.

عوامل مختلفی روی قیمت این دستگاه اثر گذار هستند که در این بین لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید:

نسل پردازنده

هرچقدر پردازنده اصلی لپ تاپ بروز تر باشد، یعنی از فناوری های جدیدتری برای ساخت آن استفاده شده است که باعث افزایش سرعت و قدرت پردازش اطلاعات در لپ تاپ می شود. به همین دلیل است که خرید لپ تاپ نسل یازده در مقایسه با خرید لپ تاپ نسل ده با همان مشخصات قبلی، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری خواهد داشت.

اندازه صفحه نمایش

همانطور که گفتیم برای کار تریدینگ بهتر است از لپ تاپ هایی استفاده شود که ابعاد بزرگی دارند. اما لازم است توجه داشته باشید که بزرگتر شدن صفحه نمایش لپ تاپ دو عیب اساسی دارد. اول اینکه قابلیت انتقال لپ تاپ را تحت تاثیر قرار می دهد؛ دوم اینکه قیمت لپ تاپ را بالا می برد.

بنابراین اگر نیاز شما از طریق لپ تاپی رفع شود که صفحه نمایش بزرگی دارد، باید هزینه بیشتری را برای خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ اختصاص دهید.

برند لپ تاپ

موضوع دیگری که بر روی قیمت لپ تاپ تاثیر دارد، کمپانی سازنده آن می باشد. برند های مختلف کیفیت ساخت های متنوعی را ارائه می کنند و به همین دلیل قیمت لپ تاپ های شرکت های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. در این زمینه می توان گفت مک بوک های شرکت اپل، گران ترین و تولیدات برند لنوو، خوش قیمت ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. ما به شما خرید لپ تاپ Legion یا لپ تاپ Loq از سری لپ تاپ های برند لنوو را پیشنهاد می کنیم.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعاتی را که شما در زمینه خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ به آن نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهیم. اکنون شما می دانید که چه ویژگی هایی در انتخاب یک لپ تاپ مناسب حوزه کاری ترید، مطرح می شوند و می توانید با در نظر گرفتن این اطلاعات، انتخاب بهتری داشته باشید.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ را دارید، می توانید از وبسایت مجموعه سازگار ارقام دیدن کنید. در مجموعه سازگار ارقام انواع لپ تاپ مخصوص ترید را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت خدمات، می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. از همراهی شما تا انتهای این محتوا متشکریم.

خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ (ویژگی لپ تاپ ترید) 2
خرید لپ تاپ مخصوص تریدینگ (ویژگی لپ تاپ ترید) 3