چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

خرید نهال گردو تجاری سرمایه گذاری بلند مدت و موفق

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خرید نهال گردو تجاری سرمایه گذاری بلند مدت و موفق

یکی از سرمایه گذاری های ایمن و موفق در وضع کنونی جامعه که بلند مدت و تضمین شده است سرمایه گذاری روی باغات گردو می باشد. زیرا سودآوری از درختان گردو پایدار بوده و تا یک نسل ادامه دارد و از همه مهم تر این سوددهی بسیار تجاری و بالاست.

رپرتاژ آگهی: اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید سرمایه گذاری بلند مدتی روی نهال گردو داشته باشید تا آخر این مطلب از نهالستان نوین گردو با ما همراه باشید.

چرا نهال گردو بهترین سرمایه گذاری است

به نقل از منابع مختلفی مثل ویکی پدیا, ویکی هاو و نهالستان نوین گردو خرید نهال گردو یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های اقتصادی است که بلند مدت و تضمین شده می باشد.

  • درختان گردو عمر تجاری بلند مدتی دارند و تا بیش از 100 سال بار می دهند که این باردهی می تواند تا یک نسل بعدی ادامه داشته باشد.

  • هر درخت حدودا بیش از 70 کیلوگرم باردهی دارد که امروزه با حداقل قیمت 200000 تومان در بازار عرضه می شود حالا در یک هکتار اگر حدود 9 تن و حتی بیشتر باردهی از درخت گردو داشته باشید چقدر به درآمد می رسید؟

  • می توان از برگ و چوب آنها در صنایع استفاده کرد که خود آن راهی دیگر از درامدزایی است.

اما اگر می خواهید به این درآمد کلان از درختان باغ گردو خود برسید در اولین قدم بایستی بتوانید بهترین نهال گردو را انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین ارقام نهال گردو اقتصادی کدام است

در میان تمامی رقم نهال گردوهای تولید شده در نهالستان های کشور از بهترین نهال گردو اقتصادی و تجاری با بازدهی بالا ارقام زیر است:

  • نهال گردو چندلر

چندلر از نهال گردوهای زودبارده و محبوبی است که در هر هکتار باردهی تجاری بالایی حدود 75 کیلو گرم از هر درخت دارد. این نهال از سال اول باردهی داشته و دارای زعم عالی و متفاوت می باشد.

نهال چندلر می تواند بهترین انتخاب برای مناطق سردسیر باشد که به دلیل دیرگل بودن به سرمای بهاره دچار نمی شود. باغداران و کشاورزان می توانند چندلر را به عنوان یک رقم اقتصادی و زودبازده در مناطق معتدل و سردسیر بکارند.

این نهال را می توان در فاصله 6*6 متر کاشت و آن را هر 10 الی 15 روز یکبار آبیاری کرد. عمر درخت چندلر بالاست و تا 100 سال می توان انتظار باردهی از آن را داشت.

  • نهال گردو ژنوتیپ برتر

از نهال های سردسیری که باردهی اقتصادی بسیار بالایی دارد گردو ژنوتیپ است. این نهال زودبارده است و جزو نهال های مقاوم به سرما می باشد. قابلیت کاشت در اکثر مناطق کوهستانی را داشته و مناسب ارتفاعات بسیار بالا است.

میزان باردهی ژنوتیپ در هر هکتار بیش از 12 تن رقم خورده است که بستگی به شرایط اقلیمی و رسیدگی های باغداران نیز دارد. فاصله کاشت رقم گردو ژنوتیپ 7*7 است.

اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدتی را دارید توصیه می کنیم حتما گردو ژنوتیپ را جزو ارقام انتخاب خود قرار بدهید.

  • نهال گردو فرنور

از مهم ترین خصوصیات گردو فرنور می توان به مقاومت بالا به سرما اشاره داشت. این نهال می تواند در اقلیم کوهستانی و سردسیری رشد کرده و به بازدهی برسد بدون آنکه محصولات دچار سرمازدگی شوند.

میزان باردهی فرنور حدود 10 تن است که رفته رفته این میزان باردهی افزایش می یابد. گردوهای فرنور درشت بوده که بسیار بازارپسند است و مناسب صادرات می باشد.

فاصله کاشت میان این نهال 6*6 رقم خورده است. آبیاری نیز هر 12 تا 15 روز کفایت می کند. نهال فرنور مقاومت مطلوبی به سرما و بیماری دارد.

توصیه و نکات مهم در راه اندازه باغات گردو

قبل از اینکه پا به عرصه احداث و راه اندازی باغات گردو بگذارید توصیه می کنیم به چند نکته زیر توجه داشته باشید.

  • درباره تمامی ارقام نهال گردو آگاهی لازم را داشته باشید و بهترین رقم نهال گردو مناطق سردسیر و گرمسیر را بشناسید.

  • هر رقم نهال گردو متناسب مناطقی است. نهال سازگار با شرایط اقلیمی منطقه خود را انتخاب نمایید.

  • نهال ها بعد از کاشت نیاز به رسیدگی دارند با توجه به آنها آبیاری, هرس و کوددهی را به صورت اصولی انجام بدهید.

  • از نهالستان معتبری که کارت سلامت و بهداشت می دهد خرید کنید.

نهالستان نوین گردو مرکز معتبر خرید نهال گردو تجاری

نوین گردو بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال گردو در کشور است که توانسته تمامی ارقام نهال را بدون واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت عرضه کند.

این نهالستان تمامی ارقام نهال را با شناسه معتبر و گارانتی اصالت با تضمین بازگشت وجه ارائه می دهد. قیمت نهال گردو از نوین گردو بدلیل حذف واسطه ها مناسب بوده و ارسال نهال ها یک روزه با ضمانت بازگشت کالا می باشد.

برای مشاوره رایگان و خرید آنلاین نهال گردو می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. جهت مشاهده لیست خرید قیمت نهال گردو به وبسایت www.gerdo.pro مراجعه نمایید.

منبع خبر: نهالستان نوین گردو

شماره تماس: 09121243597

-->

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید