چهارشنبه 4 مهر 1403

خسوس ناواس از سانچس پیس‌خوان رفت / خداحافظی اسطوره سویا با بغض و گریه! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خسوس ناواس از سانچس پیس‌خوان رفت / خداحافظی اسطوره سویا با بغض و گریه! (عکس)

خسوس ناواس، اسطوره کهنه‌کار سویا، در 37 سالگی از این تیم خداحافظی و پیامی احساسی خطاب به هواداران منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خسوس ناواس نه تنها برای باشگاه سویا بلکه برای فوتبال اسپانیا اسطوره‌ای دوست‌داشتنی به حساب می‌آید. ستاره 37ساله‌ای که برای سویا آمارهایی خیره‌کننده و لحظاتی به یادماندنی خلق کرده امروز رسما با باشگاه و هوادارانش خداحافظی کرد.

خسوس ناواس امروز با انتشار یک ویدیو در حالی‌که کاملا احساساتی شده بود و صدایی بغض‌آلود داشت با هواداران خداحافظی کرد.

این ستاره 27ساله در صحبت‌های خود گفت: "سلام هواداران سویا، من امروز به باشگاه و هم‌تیمی‌هایم گفتم که تصمیم گرفتم سویا را ترک کنم. این تصمیم خیلی سختی بود و می‌خواهم به این وسیله از همه شما تشکر کنم. از سویا و هوادارانش به‌خاطر همه محبت‌هایی که به من نشان دادند. من بهترین لحظات زندگی‌ام را اینجا در سویا تجربه کردم و می‌خواهم از صمیم قلب از همه شما تشکر کنم. به زودی در رامون سانچس پیس‌خوان می‌بینم‌تان".

طبق اعلام باشگاه سویا ناواس شنبه بیست و پنجم مه در هفته آخر فصل لالیگا در مقابل بارسلونا آخرین بازی خود برای سویا را انجام خواهد داد. او رکورد 500 بازی در لالیگا را در کارنامه دارد و بعد از رومان سانچس پیس‌خوان، اسطوره‌ای که استادیوم خانگی باشگاه به نامش نام‌گذاری شده، مهم‌ترین ستاره تاریخ سویا به حساب می‌آید.

خسوس ناواس علاوه‌بر 500 بازی در لالیگا سابقه 47 بازی در لیگ قهرمانان، 65 بازی در لیگ اروپا، 67 بازی در کوپا دل‌ری، 5 بازی در سوپرجام اسپانیا و 4 بازی در سوپرجام اروپا را با پیراهن سویا دارد. او در مدت حضورش در سویا 39 گل به ثمر رسانده و 119 پاس گل داده است.

خسوس ناواس از سانچس پیس‌خوان رفت / خداحافظی اسطوره سویا با بغض و گریه! (عکس) 2
خسوس ناواس از سانچس پیس‌خوان رفت / خداحافظی اسطوره سویا با بغض و گریه! (عکس) 3