شنبه 28 مهر 1403

خشم کنده: لباس‌هایم را دوست دارم، به شما چه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم کنده: لباس‌هایم را دوست دارم، به شما چه

ژول کنده از انتقادهایی که به مدل لباسهای او می‌شود عصبانی است و امروز واکنش تندی به منتقدان نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، مدل خاص لباسهای ژول کنده همیشه جنجالی بوده و او را مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار داده است.

این مدافع فرانسوی بارسلونا در روزهای اخیر بار دیگر با شکل و شمایلی عجیب به اردوی تیم ملی کشورش پیوست و باعث شد بار دیگر حرف و حدیثهای زیادی درباره انتخاب لباس او مطرح شود.

در فرانسه شبکه‌های اجتماعی به تصویر ژول کنده در زمان ورود به کمپ تیم ملی واکنشهای زیادی نشان داده‌اند و بسیاری از کاربران او را به خاطر این لباسها مورد تمسخر قرار دادند.

کنده که در اولین نشست خبری فرانسه در فیفا دی اخیر درباره این موضوع صحبت کرده بود امروز با شبکه تله‌فوت مصاحبه‌ای انجام داد و گفت:" قبل از هر چیز این را بگویم که اینطور لباس می‌پوشم چون دوست دارم. من اینطور راحت هستم. به کسی چه ربطی دارد. امیدوارم این لباسها بتواند ذهن بعضی‌ها را حتی اگر شده یک ذره باز کند".

ستاره فرانسوی که مشخص بود از انتقادهای اخیر دلگیر است در ادامه گفت:" بگذارید مثال بزنم. مردها همیشه چکمه پوشیده‌اند. مگر می‌شود بگویید چکمه مردانه نیست. اینکه کسی بگوید چکمه فقط زنانه است نشان می‌دهد جاهل است. اصلا این حرفها به کنار، هر کسی آزاد است هر چه دلش می‌خواهد بپوشد. پیام من این است. تا زمانی که خودتان حس خوبی داشته باشید مهم نیست دیگران چه می‌گویند".

خشم کنده: لباس‌هایم را دوست دارم، به شما چه 2