شنبه 31 شهریور 1403

خطای فرشاد علیه ثبت گل سوم پرسپولیس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خطای فرشاد علیه ثبت گل سوم پرسپولیس

پرسپولیس در دقیقه 75 گل سوم را مقابل آلومینیوم به ثمر رساند اما زاهدی‌فرد به کمک وی‌ای‌آر گل را مردود اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس میزبان آلومینیوم اراک بود و سرخ‌ها توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و مقابل آلومینیوم در هر دو نیمه به گل دست پیدا کردند.

ویدئو: 353537

در حالی که بازی در دقیقه 75 با دو گل به سود سرخپوشان بود، پرسپولیس با یک حرکت فوق العاده به گل سوم نیز رسید. پاس استادانه سروش رفیعی به سمت چپ، میلاد محمدی را راه انداخت و میلاد با حرکتی سر بالا پاس کات بک را برای وحید امیری ارسال کرد و امیری نیز با ضربه‌ای تمام کننده گل سوم پرسپولیس را جشن گرفت.

در حالی که هواداران پرسپولیس سرخوش از گل سوم تیمشان بودند بازیکنان آلومینیوم برای اعتراض به سمت محمد حسین زاهدی فرد رفتند و معتقد بودند که این گل در شرایط که احمدزاده روی محمد خلیفه، دروازه‌بان اراکی‌ها خطا کرده است در نهایت زاهدی فرد با اتاق وی ای آر مشورت کرد و برای بازبینی صحنه شخصاً به کنار زمین رفت. او پس از چندین بار دیدن این صحنه تصمیم گرفت که گل وحید امیری را به علت خطای احمدزاده روی دروازه‌بان آلومینیوم مردود اعلام کند.

نکته جالب اینکه علی علیپور نیز در دقیقه 40 گل زده بود که آفساید گرفت و اتاق وی آر این تصمیم را تایید کرد تا به این ترتیب سرخپوشان مقابل تیم اراکی 2 گل مردود در هر دو نیمه بازی به ثمر رسانده باشد.

خطای فرشاد علیه ثبت گل سوم پرسپولیس 2
خطای فرشاد علیه ثبت گل سوم پرسپولیس 3