شنبه 9 تیر 1403

خطر حذف شدن برای رومانی / خیال یوفا راحت شد: اسلواکی اهل تبانی نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خطر حذف شدن برای رومانی / خیال یوفا راحت شد: اسلواکی اهل تبانی نیست!

اسلواکی در دقیقه 24 دیدار با رومانی توسط اوندری دودا دروازه حریفش را باز کرد تا خیال یوفا از بابت تبانی در این بازی راحت شود.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آنکه اسلواکی و رومانی در ورزشگاه فرانکفورت به مصاف هم بروند شایعاتی درباره این مسابقه مطرح شده بود که یوفا و برگزارکنندگان یورو را نگران کرده بود.

شرایط جدول در گروه E و دیگر گروه‌های یورو به شکلی بود که اگر رومانی و اسلواکی در این مسابقه به تساوی می‌رسیدند هر دو قطعا صعود می‌کردند و نتیجه دیدار همزمان بلژیک و اوکراین برایشان هیچ اهمیتی نداشت. نگرانی این بود که دو تیم با آگاهی از این موضوع برای تساوی بدون گل وارد زمین شوند و صرفا به وقت‌گذرانی بپردازند.

ویدئو: 346374

اما بعد از گذشت 24 دقیقه مشخص شد که اسلواکی چنین قصدی ندارد. آنها توسط اوندری دودا هافبک باشگاه هلاس ورونا دروازه رومانی را باز کردند.

این گل از قضا بر خلاف جریان بازی زده شد و اسلواکی مدتی بود زیر فشار رومانی قرار داشت. اسلواکی توپ را به سمت راست برد که رومانی در این مسابقه نشان داده بود در آن جناح مشکلات دفاعی دارد. کوکا سانتری دقیق برای دودا ارسال کرد و او درحالیکه به حال خود رها شده بود با ضربه سر دروازه رومانیایی‌ها را باز کرد.

اوندری دودا فوتبالش را با کوشیچه رومانی آغاز کرده و بعد از سالها بازی در لژیا ورشو و هرتا برلین و یک فصل حضور در فوتبال انگلیس و باشگاه نوریچ از سال 2020 به کلن پیوست. او دو سال بعد راهی هلاس ورونا شد و دو فصل گذشته را با این تیم در سری آ بازی کرده است.

خطر حذف شدن برای رومانی / خیال یوفا راحت شد: اسلواکی اهل تبانی نیست! 2
خطر حذف شدن برای رومانی / خیال یوفا راحت شد: اسلواکی اهل تبانی نیست! 3
خطر حذف شدن برای رومانی / خیال یوفا راحت شد: اسلواکی اهل تبانی نیست! 4