دوشنبه 18 تیر 1403

خطر محرومیت دو ستاره رئال از نیمه نهایی یورو!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
خطر محرومیت دو ستاره رئال از نیمه نهایی یورو!

کیلیان امباپه و اورلین شوامنی در خطر محرومیت از نیمه نهایی یورو 2024 در صورت صعود فرانسه قرار دارند.

تیم ملی فرانسه امشب در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 باید در دیداری جذاب و تماشایی روبروی تیم ملی پرتغال به میدان برود تا تکلیف یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت مشخص شود.

امباپه در سه دیدار از چهار دیداری که تیم ملی فرانسه در این مسابقات انجام داده حضور داشته اما نتوانسته از عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و همین موضوع انتقادهای زیادی را از او به دنبال داشته است. با این حال، حضور او در زمین همیشه اهمیت بسیار زیادی برای کادر فنی و هواداران تیم ملی فرانسه داشته است.

اما این ستاره فرانسوی حالا با خطر محرومیت از حضور در مرحله نیمه نهایی روبرو است. در صورتی که این بازیکن در بازی امشب برابر پرتغال کارت زردی از داور دریافت کند و تیم ملی کشورش بتواند با پیروزی برابر یاران کریستیانو رونالدو راهی مرحله نیمه نهایی شود، امباپه به دلیل دو کارته شدن از حضور در این بازی محروم خواهد بود.

این در حالی است که اورلین شوامنی هم شرایطی کاملا مشابه دارد. او هم پیش از این یک کارت زرد دریافت کرده است و اگر در بازی امشب با پیروزی فرانسه کارت زردی دریافت کند، هر دوی این بازیکنان که از مهره‌های ارزشمند دیدیه دشان در فرانسه هستند نمی‌توانند در بازی بعدی که باید مقابل برنده بازی اسپانیا و آلمان برگزار شود حضور داشته باشند.

از میان اخبار

گیورگی گولسیانی تیم آینده‌اش را معرفی کرد

کشف جسد قهرمان کشتی جهان در منزلش

(عکس) تفریح علیرضا بیرانوند در ترکیه

رقم وحشتناکی که استقلال باید برای خرید مهدی قایدی هزینه کند