پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خط دوم تولید کاغذ در مازندران روشن شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
خط دوم تولید کاغذ در مازندران روشن شد

مدیرعامل کارخانه مازندران از روشن شدن خط دوم تولید کاغذ در این کارخانه بدنبال افزایش سهمیه برق خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

امید نیک‌نژاد مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از راه‌اندازی خط دوم تولید در کارخانه طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: این خط که به دلیل کاهش ظرفیت برق مصرفی کارخانه خاموش شده بود، مجداً با افزایش سهیمه برق‌، روشن شد و تولید از سر گرفته شده است.

وی با اشاره به دیدارش با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: در هفته جاری به همراه رئیس کمسیون اجتماعی مجلس به دیدار آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتیم و گزارشی از وضعیت کاغذ تولید کاغذ در کارخانه مازندران و مشکلات پیش روی ارائه کردم.

سهمیه 10 مگاواتی برق تولید کاغذ را در مازندران متوقف کرد

وی ادامه داد: ارائه جزئیاتی از قرارداد با وزارت آموزش و پرورش برای تولید 33 هزار تن کاغذ کتاب‌های درسی از دیگر محورهای مورد بحث در این دیدار بود، وزیر فرهنگ نیز در این دیدار از نگاه مثبت خود به بحث تولید کاغذ سخن گفت و ما نیز خواستار ادامه‌دار شدن نگاه حمایتی به موضوع کاغذ در این دولت بودیم.

وی ادامه داد: قرار شد بنده گزارش مکتوبی از وضعیت تولید و وضعیت کارخانه چوب و کاغذ مازندران ارائه کنم و در عین حال از ایشان دعوت کردیم تا بازدیدی از کارخانه چوب و کاغذ مازندران داشته باشند.