جمعه 31 فروردین 1403

خط و نشان سنگین وزن ایران برای لوپز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خط و نشان سنگین وزن ایران برای لوپز

سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را می کنم که نماینده شایسته ای برای کشورم در مسابقات پیش رو باشم.

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فارس، امین میرزاده نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت های رنکینگ قرقیزستان اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تدراکت خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای ما دیده شده است.

وی در مورد حضورش در رقابت های جهانی گفت: تمام تلاشم را می کنم که کشتی های خوبی بگیرم و بتوانم بعنوان نماینده ی شایسته ای برای کشورم در رقابت های جهانی صربستان باشم و بتوانم مدال نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.

میرزازاده در مورد هدف اصلی خود گفت: هدف اصلی کسب موفقیت و مدال طلا در بازی های المپیک 2024 پایس است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

تمام تلاشم را می کنم کشتی خوبی بگیرم و نماینده شایسته ای برای کشور باشم. وی در مورد حضور میخائین لوپز کوبایی که گفته است به دنبال کسب پنجمین طلای المپیک در پاریس است، گفت: هرچه مسابقات سطح بالاتری داشته باشد و حریفان سرسخت تری داشته باشی پیروزی و کسب موفقیت شیرینی های بیشتری دارد. به نظر من حضور لوپز در سنگین وزن قطعا سطح کیفی این مسابقات را بالا می برد و کسب مدال طلا در این مسابقات لذت خاص خودش را دارد.

میرزازاده در پایان خاطرنشان کرد: قطعا برای پیروزی مقابل رقبا می روم و در برابر هر حریفی قرار بگیرم سعی می کنم که بهترین عملکرد خود را داشته و در نهایت به موفقیت برسم.

خط و نشان سنگین وزن ایران برای لوپز 2