چهارشنبه 11 مهر 1403

خط و نشان پزشکیان برای رژیم صهیونیستی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
خط و نشان پزشکیان برای رژیم صهیونیستی

«رژیم صهیونیستی اگر دست از جنایات خود بر ندارد شاهد عکس‌العمل سخت‌تری خواهد بود. با کشور‌های آسیایی درباره مشکلات و مسائل امنیتی صحبت خواهیم کرد و امیدواریم که به وحدت و انسجام لازم برسیم و دشمنان را از طمع ایجاد شورش در خاورمیانه دور کنیم.»

رئیس‌جمهور با بیان این‌که در مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا با کشورهای آسیایی درباره وضعیت بحرانی منطقه و جنایات اسرائیل وعدم پایبندی به قوانین بین‌المللی و هدف قرار دادن انسان‌های بی‌گناه گفت‌وگو خواهیم کرد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر دست از جنایات خود بر ندارد شاهد عکس‌العمل سخت‌تری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان پیش از سفر به قطر بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود درباره این سفر پرداخت و گفت: این سفر به دعوت رسمی امیر محترم قطر شکل می‌گیرد و قرار است در مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا شرکت کنیم.

رئیس‌جمهور افزود: در این سفر 2 هدف را دنبال می‌کنیم. نخست اینکه با دولت قطر گفت‌وگوهایی در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و سرمایه‌گذاری خواهیم داشت و تفاهم‌نامه‌هایی امضا خواهد شد. گفت‌وگویی‌ها هم درباره وضعیت منطقه و اینکه کشورهای اسلامی در این زمینه چه همکاری‌هایی داشته باشند، انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که در مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا با کشورهای آسیایی درباره وضعیت بحرانی منطقه و جنایات اسرائیل وعدم پایبندی به قوانین بین‌المللی و هدف قرار دادن انسان‌های بی‌گناه گفت‌وگو خواهیم کرد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر دست از جنایات خود بر ندارد شاهد عکس‌العمل سخت‌تری خواهد بود.

پزشکیان بیان کرد: با کشورهای آسیایی درباره مشکلات و مسائل امنیتی صحبت خواهیم کرد و امیدواریم که به وحدت و انسجام لازم برسیم و دشمنان را از طمع ایجاد شورش در خاورمیانه دور کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی از میان اخبار

زنی که با صدایش خیابان‌ها را از کازابلانکا تا بغداد خلوت می‌کرد!

ایران در یکی از سخت‌ترین چالش‌های تصمیم گیری خود قرار گرفته است