سه‌شنبه 17 مهر 1403

خوزستان رسما میزبان مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
خوزستان رسما میزبان مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر شد

در دیدار مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و رییس هیات وزنه برداری این استان با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، خوزستان رسما به عنوان میزبان ششمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بنی تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان همراه با سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری این استان، از اردوهای تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان کشور بازدید کرد.

وی ضمن اعلام موافقت با میزبانی خوزستان برای برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، ابراز امیدواری کرد که حضور ورزشکاران سراسر کشور به ویژه خوزستان در این رقابت ها، موجب ایجاد انگیزه و شور و امید در نسل نوجوان و جوان نسبت به وزنه برداری شده و ملی پوشان کنونی این استان، الگوی مثبتی به ویژه برای همشهریان خود باشند و با کسب نتایج مطلوب و مدال های رنگارنگ، دل تمامی مردم ایران به ویژه آبادان سوگوار را شاد کنند.

بنی تمیم پس از دیدار از اردو، به صورت اختصاصی با «ایلیا صالحی پور» و «سیدایوب موسوی» دو وزنه بردار خوزستانی گفت و گو کرده و در پایان با تقدیم هدایای نقدی، از 3 وزنه بردار ملی پوش این استان از جمله رضا دهدار تقدیر نمود.

بنی تمیم به پاس از زحمات رباست محترم فدراسیون وزنه برداری کشور، لوگوی دست ساز هیات وزنه برداری خوزستان را به علی مرادی اهدا نمود.

انتهای پیام /