پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

خبرگزاری تسنیم

در پایان رقابت‌های جام تختی کشتی فرنگی در اهواز، اردوی المپیکی شاگردان حسن رنگرز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت زده خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشگاه فولاد آرنا طبق اعلام سازمان لیگ به عنوان میزبان قطعی دیدار سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی انتخاب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.

وب‌گاه ورزش سه

هنوز به صورت رسمی محل برگزاری دیدار سپاهان و استقلال ملاثانی به سازمان لیگ و فدراسیون ابلاغ نشده است.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود.

وب‌گاه ورزش سه

پس از برگزاری یک جلسه ویژه در استان خوزستان سرانجام تکلیف و چگونگی میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. به گزارش عرشه آنلاین، بسیاری از معلمان...

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضا به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند و جنبه عمومی دارد می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های منطقه تاثیرگذار باشد گفت: از مجموعه قوه قضاییه تشکر می‌کنم که نظارت بسیار دقیقی در حل مشکل معوقات حق آلایندگی استان خوزستان و بوشهر داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان نسبت به عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در این دوره از جشنواره امام رضا (ع)، رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره شاهد هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل فولاد خوزستان در حالی که اعطای پیش قرارداد به مهدی رحمتی را تأیید کرد، گفت که هیچ شکایتی از او به باشگاه نرسیده است.

وب‌گاه فرارو

جغرافیای مردمان لر تبار در ایران، که از شروع تاریخ در آن ساکن هستند سرشار از ثروت‌های خدادادی همچون نفت، گاز، آب‌های شیرین، خاک حاصلخیز کشاورزی و دیگر نعمت‌های الهی بوده است. این مردمان بواسطه نجابت، نوع دوستی و حس وطن پرستی که سینه به سینه از گذشته به آن‌ها به ارث رسیده باعث شده با سخاوتمندی این نعمات را منحصر به خود ندانند و آن را در جهت اعتلای کشور با همه مناطق سهیم شوند.

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست.

خبرگزاری میزان

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: وصول معوقات حق آلایندگی در استان خوزستان به کمک دادگستری استان به انجام رسید پیش از این مانند یک رویا برای مردم منطقه بود.

وب‌گاه ورزش سه

بهرام رضاییان درباره فرایند انتخاب سرمربیگری تیم فولاد خوزستان توضیح داد.