چهارشنبه 28 شهریور 1403

خوشحالم که دوباره به اینجا آمدم؛/ انگاپت: در ایران بیش از حد لمس می‌شوم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحالم که دوباره به اینجا آمدم؛/ انگاپت: در ایران بیش از حد لمس می‌شوم!

آخرین مصاحبه اروین انگاپت در ایران جالب توجه و پر نکته بود.

اروین انگا‌پت دریافت کننده قدرتی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی)، بعد از کسب عنوان سومی در جام باشگاه‌های آسیا گفت: "تورنمت بسیار خوبی بود و سطح بالایی داشت. متاسفانه در دیدار گذشته می‌توانستیم با شکست حریف خود به فینال برویم اما این اتفاقات رخ نداد و گاهی ممکن است نتایج تغییر کند. خوشحالیم که توانستیم مقام سوم را به‌دست بیاوریم. ده روز است که با این تیم آشنا شدم و جو بسیار خوبی بود. خوشحالم که در کنار هم صاحب مقام سوم شدیم."

او ادامه داد: "بابت حضور در ایران بسیار خوشحالم و در این جو بازی کردن فوق‌العادست. از حضور مجدد خودم در ایران خرسندم و در اینجا از همه مردم ایران تشکر میکنم. هواداران ایرانی فوق‌العاده هستند و در طول فصل باوجود اینکه در ایران نیستم آدم‌های زیادی در شبکه‌های مجازی با من در ارتباط هستند و به من لطف دارند.

از آن‌ها تشکر می‌کنم درست است که گاهی تماس‌هایشان بیش از حد می‌شود اما خوشحالم که مورد لطف هواداران قرار می‌گیرم. نمی‌توانم قهرمان را پیش‌بینی کنم اما تیم سیرجان از نظر بدنی بهتر است در حالی که شهداب از نظر فنی بهتر عمل می‌کند. برای هردو آرزوی موفقیت دارم اما دوست دارم تیم بازیکن مورد علاقم سید محمد موسوی پیروز شود. المپیک بعدی 4 سال دیگر است و تیم ملی ما فعلا تمرکزش بر مسابقات قهرمانی جهان است."