شنبه 31 شهریور 1403

خوشحالی فوق ستاره حریف ایران: بهتر از این نمی‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خوشحالی فوق ستاره حریف ایران: بهتر از این نمی‌شود!

کیم مین جائه، ستاره کره‌ای بایرن مونیخ، از این که توانسته است به عنوان بهترین بازیکن سال کشورش انتخاب شود بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که کیم مین جائه موفق شده است بالاتر از ستاره‌های مطرح کره جنوبی مانند سون هیونگ مین و لی کانگ این برنده جایزه بهترین بازیکن سال این کشور شود. این ستاره موفق شد فصل گذشته به همراه ناپولی قهرمانی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را جشن بگیرد و درخشش او در ترکیب این تیم باعث شد که بایرن مونیخ به او علاقمند شود و برای به خدمت گرفتنش اقدام کند. این بازیکن حالا به مهره‌ای کلیدی در ترکیب بایرن تبدیل شده است و توماس توخل اعتقاد و اعتماد بسیاری به او دارد و نقش مهمی را در تیمش به او سپرده است.

کیم مین جائه در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی درباره جایزه ارزشمندی که کسب کرده است اظهار داشت:«فکر می‌کنم این خاص‌ترین سال عمر من بود. مطمئن نیستم که بتوانم افتخاری بزرگ‌تر از این هم در آینده به دست بیاورم. با این حال به خوبی می‌دانم که نباید در همین جا متوقف شوم و باید سخت‌تر کار کنم و بیشتر تلاش کنم تا پیشرفت بیشتری داشته باشم اما باز هم فکر می‌کنم که امسال تا به حال بهترین سال عمرم بوده است.»

خوشحالی فوق ستاره حریف ایران: بهتر از این نمی‌شود! 2