سه‌شنبه 17 مهر 1403

خون فخری زاده ها چشم انداز آینده را پر امید تر کرده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خون فخری زاده ها چشم انداز آینده را پر امید تر کرده است

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خون مطهر و مقدس فخری زاده ها چراغ راه روشن پیشرفت علمی، دفاعی و صنعتی کشور را پر فروغ تر نموده و ملت را در مسیر فتح قله های سرافرازی مصمم تر و چشم انداز آینده را بسیار پر امیدتر نمایان ساخته است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در پیامی شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت و گفته است: شهادت دانشمند ممتاز، مخلص و بی ادعای کشورمان، شهید مظلوم دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و داغدار ایشان، دولت خدمتگذار و ملت سرافراز تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی دولتی با محور آمریکایی _ صهیونیستی، پژوهشگری برجسته که طی ماه‌های اخیر تمام توش و توان خود را در مسیر نوآوری و اختراعات جدید برای مبارزه با کووید 19 در سازمان پژوهش وزارت دفاع صرف کرده بود، از بشریت گرفت.

کلانتری در پایان این پیام آورده است: پر واضح است که خون مطهر و مقدس فخری زاده ها چراغ راه روشن پیشرفت علمی، دفاعی و صنعتی کشور را پر فروغ تر نموده و ملت را در مسیر فتح قله های سرافرازی مصمم تر و چشم انداز آینده را بسیار پر امیدتر نمایان ساخته است.

*س_برچسب‌ها_س*