یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود، گفت: نیروهای پلیس برای دفاع و صیانت از حریم امنیت مردم، مدبرانه و مقتدرانه مجاهدت می‌کنند.

سردار قاسم رضایی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان حوزه تربیت و آموزش فراجا به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا با عنوان «یاد یاران» با اشاره به توطئه و فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی و تضعیف کشور هرگز تعبیر نمی‌شود؛ دشمنان از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی عصبانی هستند و از عظمت قدرت ایران مقتدر هراس دارند.

وی تاکید کرد: برکت وجود رهبر معظم انقلاب برای کشور «عزت بخش» است و شاهد بودیم که بیانات حکیمانه، مدبرانه و پدرانه معظم له در تشریف فرمایی به دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی (ع) برای نیروهای مسلح و مردم بسیار راهگشا و امیدآفرین بود.

برای امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌ایم

رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس افزود: نیروهای پلیس برای دفاع از حریم امنیت مردم، مدبرانه و مقتدرانه مجاهدت می‌کنند و در صیانت از امنیت و آرامش کشور لحظه‌ای درنگ، عقب نشینی و یا تعلل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت و خادم مردم هستیم اظهار داشت: ما نیروهای پلیس برای مردم و امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌ایم؛ تقدیم بیش از 13 هزار شهید انتظامی در عرصه نظم و امنیت کشور موید این ادعا است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان حوزه تربیت و آموزش فراجا اظهار داشت: پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمند دانش و تجربه هستند و ضرورت دارد از تجربیات این عزیزان بهره کافی ببریم.

دستاوردهای روز افزون پلیس

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای روزافزون پلیس را مرهون همه اعضای خانواده بزرگ انتظامی به ویژه پیشکسوتان هستیم؛ خاطرات پیشکسوتان باید ثبت و از تجربیات عملیاتی و ماموریتی این عزیزان در منابع آموزشی و تربیتی فراجا بهره گرفته شود.

این مقام ارشد انتظامی، معاونت تربیت و آموزش فراجا را در مسیر رشد و تحول دانست و عنوان کرد: امروز قرارگرفتن معاونت تربیت و آموزش فراجا در موقعیت پیشرفت را مدیون و مرهون تلاش شبانه روزی همه فعالان این حوزه هستیم؛ پیشکسوتان در این عرصه زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند که امروز شاهدیم این زحمات به بار نشسته است.

رضایی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره و نشست با پیشکسوتان بسیار روحیه بخش است و یاد و خاطره همه درگذشتگان و همرزمان پیشکسوت که امروز در جمع ما نیستند را گرامی می‌داریم و همرزمان عزیزمان بدانند که یاد و خاطره آنها در قلب و جان ما است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری