شنبه 6 مرداد 1403

امام حسن

امام حسن

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. دوشنبه, 25 تیر 1403(سرطان) - سال نهنگ /9 محرم 1446 ه. ق /26 حزیران 2335 رومی /15 ژوئیه 2024 م

وب‌گاه مشرق نیوز

چون «یزید» و یزیدی‌ها را خوب نمی‌شناسیم، گاه و بیگاه در یافتن علت برای رفتار امام حسین (ع) هم درمی‌مانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نجم‌الدین شریعتی که به عنوان مجری در «حسینیه معلی» حضور دارد؛ اجرای برنامه مذهبی و دینی را برچسب نمی‌داند و همچنین استعدادهایی که به واسطه این برنامه محرمی دیده می‌شوند و خلاقیت‌هایی که برای ساخت برنامه‌های مذهبی امروز ضرورت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 24 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 24 تیر 1403 ارائه شده است. یکشنبه 24 تیر 1403(سرطان) - سال نهنگ | 8 محرم 1445 ه. ق | 26 حزیران 2335 رومی | 7 ژوئیه 2024 میلادی

وب‌گاه الف

دختر شهید رئیسی گفت: پدرم به دنبال مدیریت فقیهانه بود. ایشان درس خارج فقه در آستان قدس داشت و به شدت روی مساله عمل به نیت واقف تاکید داشت و حتی در درس هم نگاه کامل فقهی داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها از هر استان یک کاروان خودرویی به عزیزانی که قصد عزیمت با خودروی شخصی دارند، اختصاص داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری 203 مورد خدمات عمرانی شامل خرید و احداث، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی اقدام شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: 23 یادمان توسط قرارگاه های مختلف از یکم مرداد تا پایان شهریور به ارائه خدمات رسانی برای زائران راهیان نور می‌پردازند.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته، خبری مبنی بر آهنگ جدید امیر تتلو در رسانه ها منتشر شد که واکنش های بسیاری به همراه داشت.

خبرگزاری تسنیم

قنبریان در کتاب "اهالی تپه ندبه" به گروه سوم در واقعه کربلا می‌پردازد؛ کسانی که او آنها را سانسور شده‌های تاریخ می‌خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کاری که با عنوان آهنگ جدید امیر تتلو در حال انتشار است، نسخه به‌روز شده یک اثر قدیمی است. تتلو در زندان است و آهنگ جدیدی بیرون نداده.» در روزهای اخیر در برخی حساب‌های کاربری تتلو در شبکه‌های اجتماعی، آهنگی به نام «آقا کمک کن» منتشر شد که تتلو آن را به امام حسن مجتبی (ع) تقدیم کرده است. برخی کاربران و هواداران تتلو گفتند که این آهنگ را تتلو در زندان خوانده و ضبط کرده است؛ شایعه ای که...

وب‌گاه فرارو

«کاری که با عنوان آهنگ جدید امیر تتلو در حال انتشار است، نسخه به‌روز شده یک اثر قدیمی است. تتلو در زندان است و آهنگ جدیدی بیرون نداده.»

وب‌گاه خبر آنلاین

«کاری که با عنوان آهنگ جدید امیر تتلو در حال انتشار است، نسخه به‌روز شده یک اثر قدیمی است. تتلو در زندان است و آهنگ جدیدی بیرون نداده.»