شنبه 31 شهریور 1403

خیال هواداران الاتحاد راحت شد / بنزما مشکلی برای حضور در الکلاسیکو ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیال هواداران الاتحاد راحت شد / بنزما مشکلی برای حضور در الکلاسیکو ندارد

کریم بنزما می تواند که الاتحاد را در الکلاسیکوی عربستان برابر الهلال همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کریم بنزما در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار برابر الوحده موج شدیدی از نگرانی را میان هواداران الاتحاد به وجود آورد. آسیب دیدگی که منجر به تعویض این بازیکن و حضور ژوتا در زمین مسابقه شد.

تصاویری از این بازیکن در پایان مسابقه منتشر شد که لنگ لنگان در حال خروج از استادیوم است و خود بنزما نیز در پاسخ به این سوال مهم که آیا به دیدار حساس برابر الهلال می رسد یا نه، اظهار بی اطلاعی کرد.

اما حالا رسانه های سعودی از آمادگی مهاجم فرانسوی برای حضور در الکلاسیکو عربستان خبر می دهند. دیدار الاتحاد و الهلال از هفته پنجم دوری روشن، در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل جده برگزار می شود.

سعودی اسپورت نوشته است که منابعی به برنامه «برا 18» اعلام کرده در معاینات پزشکی که کریم بنزما انجام داد، مشخص شد وی دچار کبودی جزئی شده است که مانع از حضور وی در بازی الکلاسیکو مقابل الهلال نمی شود.

به دلیل خریدهای پر سر و صدا و گران قیمت در این پنجره تابستانی، همه در انتظار تقابل چهار تیم مدعی الهلال، الاتحاد، النصر و الاهلی مقابل یکدیگر هستند که در اولین دیدار بزرگ فصل، جمعه شب الکلاسیکوی عربستان برگزار می شود.

خیال هواداران الاتحاد راحت شد / بنزما مشکلی برای حضور در الکلاسیکو ندارد 2