شنبه 16 تیر 1403

خیلی ناراحت بودم که در وقت تلف‌شده وارد زمین شدم / دردسر جدید برای انگلیس: اعتراض علنی به نیمکت‌نشینی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیلی ناراحت بودم که در وقت تلف‌شده وارد زمین شدم / دردسر جدید برای انگلیس: اعتراض علنی به نیمکت‌نشینی

ایوان تونی در نشست خبری تیم ملی انگلیس از اینکه در دیدار مقابل اسلواکی در وقتهای تلف‌شده وارد میدان شده انتقاد کرد تا دردسر جدیدی به دردسرهای گرت ساوت‌گیت اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، دردسرهای گرت ساوت‌گیت و تیم ملی انگلیس در آستانه بازی با سوئیس ظاهرا تمامی ندارد. در حالیکه انگلیسی‌ها مشغول رایزنی با یوفا هستند تا مانع محرومیت جود بلینگام به دلیل حرکتش در دیدار مقابل اسلواکی شوند و امروز خبرهایی از مصدومیت جان استونز منتشر شده ایوان تونی دردسر دیگری به دردسرهای ساوت‌گیت اضافه کرد.

ایوان تونی در دیدار انگلیس مقابل اسلواکی در مرحله یک‌هشتم یورو 2024 در آخرین ثانیه‌های وقت قانونی مسابقه به میدان فرستاده شد، زمانی که انگلیس 1-0 عقب افتاده بود. در همان ثانیه‌ها بود که جود بلینگام با قیچی برگردان کار را به تساوی کشاند و به محض شروع وقتهای اضافه پاس گل با ضربه سر ایوان تونی باعث شد هری کین گل دوم انگلیس را به ثمر برساند.

ایوان تونی در نشست خبری امروز خود تایید کرد از اینکه در این یورو تا اینجا کم بازی کرده و در آخرین ثانیه‌ها مقابل اسلواکی وارد زمین شده ناراحت است. او گفت:" بله، واقعیت این است که خیلی ناراحت بودم که در آن دقیقه وارد زمین شدم. ولی خب، از شانسم بازی به وقت اضافه کشید و 30 دقیقه فوتبال کردم. به محض اینکه گل تساوی زده شد فهمیدم که باید آن حالت ناراحتی را فراموش کنم و با تمرکز کامل در میدان باشم".

ایوان تونی در باشگاهش برنتفورد هر زمان که در اختیار تیم باشد به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌رود و شاید به همین خاطر باشد که نیمکت‌نشینی برایش دشوار و غریب است. او به هر حال باید بداند که ساوت‌گیت با سیستم تک‌مهاجم بازی می‌کند و هری کین را به او ترجیح می‌دهد.

ایوان تونی در ادامه صحبتهایش گفت:" در باشگاه‌مان ما فردی به اسم مایکل کافیلد داریم که روان‌شناس ورزشی است و او دائم با ما درباره کنترل احساسات حرف می‌زند. گاهی مردم شما را به عنوان ذخیره دائمی مسخره می‌کنند ولی نباید فراموش کنند که گاهی همین ذخیره‌ها کار را درمی‌آورند. من معتقدم هر بازیکن همیشه باید آماده باشد و یک تورنمنت را نمی‌شود با یازده بازیکن برد".

خیلی ناراحت بودم که در وقت تلف‌شده وارد زمین شدم / دردسر جدید برای انگلیس: اعتراض علنی به نیمکت‌نشینی 2