پنج‌شنبه 14 تیر 1403

خیلی نپریدم ولی قشنگ بود / بلینگام: برگردان که زدم حس کردم رونالدو هستم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیلی نپریدم ولی قشنگ بود / بلینگام: برگردان که زدم حس کردم رونالدو هستم!

جود بلینگام، ستاره انگلیس، برای اولین بار از زمان گل استثنایی قیچی برگردانی که مقابل اسلواکی به ثمر رساند درباره این گل صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از پریشب که انگلیس درحالیکه تا دقیقه 95 از اسلواکی عقب بود به لطف گل تماشایی قیچی برگردان جود بلینگام از باخت نجات پیدا کرد و با گل هری کین در وقتهای اضافه به پیروزی رسید جود بلینگام دائما در سرخط اخبار ورزشی قرار دارد.

بلینگام امروز برای اولین بار درباره تجربه‌اش از آن گل استثنایی صحبت کرد. صحبتهای جود بدون شک بازتاب زیادی خواهد داشت چرا که او خودش را به یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو مقایسه کرد. کسی که به گلهای استثنایی با قیچی برگردان شناخته می‌شود.

جود بلینگام گفت:"حرکتی که زدم کاملا غریزی بود. توپ در موقعیت ایده‌آل قرار گرفت ولی کمی پشت من بود. وقتی به هوا پریدم که قیچی برگردان بزنم پیش خودم می‌گفتم خدای من، مثل رونالدو 2 متر به هوا پریده‌ام".

اشاره بلینگام به گل تاریخی کریس رونالدو است که در چمپیونزلیگ 2018 با پیراهن رئال مادرید مقابل یوونتوس به ثمر رساند. بعد از گل قیچی برگردان رونالدو مشخص شد که ارتفاع پرش او 2.23 متر بوده است.

البته بلینگام می‌داند که او به هیچ عنوان به اندازه رونالدو به هوا نپریده بود.

جود بلینگام در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی فیلم گلم را دوباره نگاه کردم دیدم نه تنها زیاد نپریده‌ام بلکه یک دستم روی زمین است. یعنی حرکتی که زدم خیلی هم آکروباتیک نبود! ولی به نظرم ضربه خیلی قشنگی بود. وقتی ضربه را زدم و چرخیدم و دیدم توپ دارد می‌چرخد و وارد دروازه شده به خودم گفتم این حتما یک یاز مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین لحظات فوتبالم تا اینجا است".

قبل از اینکه بلینگام برای زدن ضربه‌اش به هوا بپرد پرتاب اوت دستی انگلیسی‌ها توسط مارگ گئهی با یک ضربه سر به جایی رفت که بلینگام ایستاده بود. جود در این باره گفت:"بله، مارک به نظرم بهترین ضربه سر تاریخ‌مان را زد".

خیلی نپریدم ولی قشنگ بود / بلینگام: برگردان که زدم حس کردم رونالدو هستم! 2