دوشنبه 2 مهر 1403

داستان رانیری و کالیاری؛ عملیات غیرممکن با موفقیت به پایان رسید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
داستان رانیری و کالیاری؛ عملیات غیرممکن با موفقیت به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، «کلودیو رانیری» سرمربی 71 ساله ایتالیایی پس از صعود دراماتیک کالیاری به سری آ با گلزنی در لحظات پایانی بازی با تیم باری در بازی پلی‌آف صعود به سطح اول فوتبال این کشور، نتوانست جلوی اشک‌های شوق خود را بگیرد.

تک گل کالیاری در این دیدار را «لئوناردو پاوولتی» در دقیقه چهارم وقت‌های اضافه به ثمر رساند. رانیری او را تنها پنج دقیقه قبل از گلزنی به زمین مسابقه فرستاده بود.

کالیاری حالا پس از یک فصل حضور در سری بی و در حالی که پیش از آمدن رانیری در میانه جدول و جایگاه چهاردهم این لیگ دست و پا می‌زد، با صعود به رتبه پنجم جدول و با برتری بر باری در پلی‌آف، به سری آ صعود کرده است.

رانیری دوران حرفه‌ای خود در قامت سرمربی را در سال 1988 در کالیاری آغاز کرد و ساردینی‌ها را از سری سی به بی و پس از آن به سری آ رساند. او در سال 1991، این تیم را به مقصد ناپولی ترک کرد.

رانیری که سابقه مربی‌گری در تیم‌های بزرگی نظیر چلسی، رم، اینتر، یوونتوس و اتلتیکومادرید را در کارنامه دارد، در فصل 2016-2015 هم موفق شد لسترسیتی را به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برساند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید کلودیو رانیری ایتالیا سری آ کالیاری لسترسیتی چلسی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
داستان رانیری و کالیاری؛ عملیات غیرممکن با موفقیت به پایان رسید 2