چهارشنبه 18 مهر 1403

دانشجوی بجنوردی سه عنوان برتر جشنواره پروفسور حسابی را کسب کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانشجوی بجنوردی سه عنوان برتر جشنواره پروفسور حسابی را کسب کرد

بجنورد - ایرنا - زهرا محمدزاده، دانشجوی رشته مهندسی نرم‌افزار دانشگاه تک‌جنسیتی کوثر بجنورد موفق به کسب سه عنوان برتر پژوهشگر، پایان‌نامه و دانشجوی برتر سومین جشنواره ویژه پروفسور حسابی شد.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این دانشجو با راهنمایی مهندس عباس زهره‌وند عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه موفق شد با ارائه پایان نامه خود با عنوان «معرفی مفهوم DNA و بررسی نظریات ذخیره سازی داده روی آن»، نظر کمیته داوران این جشنواره را در بخش پایان نامه‌های دانشجویی جلب و عنوان برگزیده را از آن خود کند.

دکتر علیرضا حسینی افزود: جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی، به عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین‌المللی علوم و تکنولوژی ایران، هر ساله آثار برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

وی هدف این جشنواره را انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه‌های تدوین شده در دانشگاه‌های ایران و در نهایت گردآوری و انتشار برترین پایان‌نامه‌های انجام شده در دانشگاه‌ها و طرح‌های پژوهشی در یک مجموعه واحد و به صورت منظم و دوره‌ای عنوان کرد.

روابط عمومی دانشگاه کوثر برتر روابط عمومی دانشگاه‌های کشور رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: روابط عمومی این دانشگاه در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات تابعه که هفته جاری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد، در 2 شاخص اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه و تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز، در جایگاه نخست قرار گرفت. در این جشنواره دانشگاه‌های سراسر کشور به چهار گروه تفکیک و در هر گروه در سه محور عمومی رتبه‌های اول، دوم و سوم برگزیده شدند. دانشگاه کوثر بجنورد، ویژه دختران، سال 91 با هفت رشته و جذب 250 دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و اکنون رتبه دوم دانشجو را در بین دانشگاه های تک جنسیتی کشور دارد.

هم اکنون حدود 2 هزار و 700 دانشجو در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی این دانشگاه زیر نظر 54 استاد و عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

در استان خراسان شمالی بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد و دیگر مراکز دانشگاهی تحصیل می کنند.

*س_برچسب‌ها_س*