جمعه 7 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

وب‌گاه خبر آنلاین

نقوی حسینی درخصوص آرایش سیاسی مجلس دوازدهم معتقد است:«انتخابات این دوره مجلس دوازدهم، تفاوت زیادی با دوره‌های گذشته دارد یعنی گروه‌ها و جریاناتی که وارد انتخابات شدند، لیست دادند و کاندیداهایشان را در شهرهای بزرگ و کوچک معرفی کردند، خیلی متکثر و متعدد هستند یعنی در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد یک لیست واحد از جریان سیاسی خاصی در کشور نبودیم.»

وب‌گاه گسترش

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 به ناوگان هوایی کشور، روزانه یک هزار و 200 صندلی به ظرفیت پروازی ایران اضافه شده است. او افزود: در حال حاضر، برای انجام تمامی پروازهای داخلی و بین‌المللی، از تمامی ظرفیت‌های هوایی موجود خود استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از کشف 80 خاور زباله که مدت ها در یک منزل مسکونی جمع آوری شده بود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد از کشف 80 خاور زباله که مدت ها در یک منزل مسکونی جمع آوری شده بود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - «میثم قشلاقی» پدیده بوکس کشور و معروف به تایسون آسیا در فینال رقابت های بین‌المللی قرقیزستان با وجود برتری نسبت به میزبان و پرتاب مشت های طلایی اش به لطف داوران به نقره بسنده کرد.

وب‌گاه گسترش

پس از تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه‌های مرکز شهر بجنورد، ماموران شهرداری و نیروی انتظامی با دستور دادستانی اقدام به بررسی این امر نمودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با مخابره خبر امکان خرید جت شخصی توسط عموم مردم، یک علامت سوال برای افکار عمومی ایجاد شده است؛ اینکه این جت‌ها چقدر قیمت دارند و چگونه می‌توان این جت‌ها را اجاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به‌دنبال تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه‌های مرکز شهر بجنورد، مأموران شهرداری و نیروی انتظامی با دستور دادستانی به این موضوع رسیدگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دنبال تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه های مرکز شهر بجنورد، ماموران شهرداری و نیروی انتظامی با دستور دادستانی به این موضوع رسیدگی کردند.

وب‌گاه فرارو

به‌دنبال تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه‌های مرکز شهر بجنورد، مأموران شهرداری و نیروی انتظامی با دستور دادستانی به این موضوع رسیدگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: 80 خاور زباله که مدت ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد اعلام کرد که از یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی 80 خاور زباله کشف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد از کشف 80 خاور زباله در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم و سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.